Nissan Micra do sprawdzenia w serwisie

Jak poinformowano Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, niektóre egzemplarze modelu Nissan Micra wyprodukowane w Indiach mogą mieć usterkę fabryczną. Dlatego też prewencyjnie zdecydowano się ogłosić stosowną akcję naprawczą.
Jak ustalił producent, w przypadku niektórych egzemplarzy modelu Nissan Micra tłoczek pompy hamulcowej może nie spełniać wymagań dostawcy odnośnie chropowatości. W takiej sytuacji podczas wprawiania w działanie układu hamulcowego z niewielką siłą kierujący może doświadczyć dłuższego skoku pedału hamulca.

W skrajnych przypadkach może wystąpić obniżenie skuteczności hamowania, a w efekcie tego wydłużenie drogi hamowania pojazdu do pełnego zatrzymania.

W Polsce omawianą akcją serwisową objętych jest łącznie 796 samochodów marki Nissan. Lista nr VIN patrz TUTAJ.

Generalny importer skontaktuje się listownie z właścicielami samochodów, których problem może dotyczyć, w celu dokonania stosownej akcji serwisowej. Dealerzy marki Nissan dokonają bezpłatnej dla klienta wymiany pompy hamulcowej wraz z płynem hamulcowym.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o. – Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel.: 0 801 647726; e-mail poland@nissan-services.eu).
Źródła, UOKIK
IBRM Samar


Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 997