Peugeot odnotował bardzo mocny wzrost na rynku niemieckim w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2017 roku. Wzrost stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego przekroczył 20%!
To wielkość zdecydowanie ponadprzeciętna.Rynek niemiecki jest największym europejskim rynkiem samochodowym. Sprzedaje się tam bardzo wiele samochodów, a każdy wzrost, zwłaszcza ponadprzeciętny, musi cieszyć.
Nic więc dziwnego, że mocny wzrost Peugeota daje powody do zadowolenia. Jest też jasnym potwierdzeniem słuszności strategii rozwoju poprzez SUV-y. Oryginalne, piękne wręcz, znakomicie wyposażone. I opracowane we własnym zakresie, a nie z Japończykami. Poprzednie SUV-y – 4007, czy 4008 – to były dobre samochody, ale trochę jednak zbyt nijakie, jak na to, czego od francuskiej marki oczekują klienci.
Z Nowym 3008 oraz Nowym 5008 jest zupełnie inaczej. „Najnowsze wyniki sprzedaży pokazują, że jesteśmy z naszą strategią SUV-ów idealnie na właściwej drodze. Modele 2008 i 3008 sprzedają się dobrze i odpowiadają klientom. A przecież w blokach startowych jest już Nowy 5008. Równocześnie odświeżamy naszą gamę samochodów użytkowych i mamy w tym segmencie naprawdę mocną ofertę” – mówi Benno Gaessler, dyrektor Peugeota w Niemczech.Mocny wzrost Peugeota w Niemczech w pierwszym kwartale – co to właściwie znaczy?
Otóż w ciągu tych pierwszych trzech miesięcy Peugeot sprzedał w Niemczech 17.540 samochodów (osobowych i dostawczych), co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o 20,37%! Ten mocny wzrost jest większy, jak wzrost całego niemieckiego rynku. W efekcie Peugeot zwiększył swój udział rynkowy w Niemczech z 1,71% przed rokiem do 1,93% obecnie.Szczególnie silny wzrost Peugeot zanotował w Niemczech w marcu.
W kończącym kwartał miesiącu zarejestrowano nad Renem 7.687 samochodów sygnowanych kroczącym lwem. To wzrost o aż 29,19% w stosunku do marca 2016 roku. Na same auta osobowe przypadło 6.561 rejestracji (wzrost o 25,47%), zaś szczególnie mocny wzrost pojawił się w marcu z segmencie lekkich aut użytkowych. Liczba rejestracji sięgnęła 1.126 aut, co oznacza wzrost o aż 56% stosunku do marca 2016 roku! Biorąc pod uwagę jedynie wyniki marcowe, Peugeot wykroił dla siebie 1,99% niemieckiego rynku.
Źródło: www.francuskie.pl