Nowe samochody, nowa strategia marki i nowe globalne hasło komunikacyjne – Mitsubishi zaprezentuje ambitne zamierzenia podczas Salonu Samochodowego w Tokio.
Kryje się za tym samochód, design i stylistyka oraz technologia, ale nowa propozycja to znacznie więcej…
Studium Mitsubishi e-Evolution Concept nie jest „tylko” kolejnym nowym samochodem, to przede wszystkim (nowy) początek kolejnego rozdziału w historii marki.
… Ucieleśnienie nowej globalnej strategii MMC…
… Dowód ambicji MMC, by badać nową przyszłość – wewnątrz koncernu i poza nim.
… Powrót wewnętrznej istoty marki Mitsubishi:
– Tradycja i renoma Mitsubishi
– Osiągnięcia Mitsubishi w dziedzinie techniki i designu
– Globalna strategia Mitsubishi
– Więź Mitsubishi z swoimi klientami, stanowiącymi „Siłę Napędową” marki.
Kolejnym krokiem jest udział w konferencji prasowej Mitsubishi Motors w czasie Salonu Samochodowego w Tokio, która będzie miała miejsce 25 października w kompleksie wystawowo-konferencyjnym Tokyo Big Sight.
źródło: www.mototarget.pl