Rok 2016 był rekordowy dla MINI w Polsce. Wzrost o 38,6 proc. i 1573 rejestracje w ciągu 12 miesięcy minionego roku to najlepszy wynik w historii. MINI jest najszybciej rosnącą marką ze wszystkich producentów, którzy sprzedali minimum 1000 samochodów.
Największą popularnością w 2016 roku cieszył się 3- i 5-drzwiowy hatchback, który z 715 zarejestrowanymi egzemplarzami jest liderem gamy modelowej MINI. Na drugim miejscu uplasował się Countryman z 499 rejestracjami. Bardzo dobry wynik crossovera został osiągnięty przed premierą nowej generacji MINI Countryman, który pojawi się w salonach już w połowie lutego. MINI Clubman, który miał swoją premierę w 2015 roku, osiągnął pułap 335 rejestracji.
„Nowy rekord rejestracji MINI w Polsce to ogromny sukces, który pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość. To także potwierdzenie, że Polacy doceniają niespotykaną mieszankę gokartowej frajdy z jazdy, jakości premium i brytyjskiego charakteru. Szczególnie cieszy nas coraz większe zainteresowanie ze strony klientów biznesowych, gdzie MINI stanowi ciekawą alternatywę w klasie samochodów kompaktowych” – mówi Rafał Znyk, Head of MINI Poland.
Kluczem do sukcesu MINI była także kompleksowa możliwość personalizacji samochodu oraz specjalne edycje pojazdów. MINI CARBON PRO EDITION, MINI Countryman Pepper Edition, MINI Seven, a także edycje biznesowe wszystkich modeli wzbudzały duże zainteresowanie klientów oferując połączenie różnorodności z niepowtarzalnym charakterem MINI.
Źródło:www.mototarget.pl