Według badań przeprowadzonych przez Ipsos Loyalty GmbH wśród dilerów różnych marek w Polsce, Mercedes–Benz zajął pierwszą pozycję w ogólnym rankingu ich zadowolenia ze współpracy z marką, zwyciężając w 8 na 10 kategorii.
Firma Ipsos Loyalty, międzynarodowa grupa badająca rynek, od kwietnia do czerwca br. przeprowadziła badania zadowolenia dealerów w Polsce (Dealer Satisfaction Survey -DSS). Ankiety przeprowadzono metodą online kontaktując się z poszczególnymi dealerami. W ogólnej klasyfikacji najbardziej zadowoleni byli dilerzy sieci Mercedes-Benz Polska.
Marka odniosła zwycięstwo w następujących kategoriach: satysfakcja ze wsparcia sprzedaży nowych samochodów, satysfakcja ze wsparcia sprzedaży samochodów kluczowym klientom i flocie biznesowej, satysfakcja ze wsparcia usług finansowych, satysfakcja ze wsparcia sprzedaży samochodów używanych, satysfakcja ze wsparcia obsługi posprzedażowej, satysfakcja ze wsparcia sprzedaży części zamiennych, a także ogólna satysfakcja dealera.
Mercedes–Benz zwyciężył w ogólnym rankingu zdobywając ocenę 8,6 (wzrost aż o 0,6 w stosunku do 2011 r.) Podobne wzrosty odnotowano w pozostałych kategoriach, co oznacza, iż z roku na rok jakość obsługi dealerów przez markę rośnie.
mk / Onet