W imieniu firmy członkowskiej, ITALCOM zapraszamy Państwa do odwiedzenia stoiska nr 17 w pawilonie 7A podczas Targów Techniki Motoryzacyjnej w Poznaniu w dniach- 04-07.04 br.
Firma zaprezentuje
360° System bezkontaktowej obsługi serwisowej pojazdów
Szybka i kompleksowa procedura przyjęcia, usługi i wydania pojazdu to oszczędność czasu zarówno dla klienta jak też dla warsztatu. System ten umożliwia także przyjęcie pojazdu i jego wydanie o dowolnej porze (nie tylko w godzinach pracy serwisie).
Składowe tego systemu to:
- Skaner karoserii
- Kluczykomat
- Skaner geometrii
- Skaner opon
oraz
Przełom w technologii serwisowania kół
Prezentacja trzech innowacyjnych urządzeń na rok 2024 , które m.in. mają następujące zalety dla Dealerów Volkswagena, Audi, Skody oraz Cupry i Seata:
- Urządzenia działają w przejrzysty, prosty sposób
- Urządzenia już sprawdzają się w praktyce
- Urządzenia spłacą się finansowo
EVO 4.0, jest prawdziwym mistrzem diagnostyki. Wyposażone w zaawansowaną technologię, pozwala na dokładną diagnozę felgi i głębokość bieżnika. Dodatkowo, EVO 4.0 korzysta z programu RFID (Michelin) do identyfikacji opony, co znacząco przyspiesza proces serwisowy.
Model 2HIT to krok naprzód w automatyzacji serwisu opon. Wyważarka wyposażona została w automatyczny pomiar wymiarów koła, co gwarantuje nie tylko precyzję, ale także efektywność pracy. Urządzenie oferuje również jedną płaszczyznę korekty niewyważenia, co pozwala na szybsze i bardziej precyzyjne ustawienia.
TYRE SCAN to urządzenie, które rewolucjonizuje sposób monitorowania stanu opon. Oferuje graficzny raport stanu opony, a komunikacja z telefonem lub laptopem pozwala na bezproblemową wymianę informacji między serwisantem a klientem. Analiza przyczyn zużycia opony daje możliwość wcześniejszego zidentyfikowania potencjalnych problemów, co może znacząco wydłużyć żywotność opon.