Duża akcja serwisowa Kia

Spółka Kia Motors Polska z siedzibą w Warszawie powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach koreańskiej marki może szwankować elektronika lub sterowanie automatyczną skrzynią biegów.
Kia w Polsce poinformowała, że problem może dotyczyć niektórych egzemplarzy modeli: Carnival (VQ) wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, Malcie, Irlandii, Europie Wschodniej i Zachodniej, Optima (TF), Carens (UN), Sorrento (BL, XM), Soul (AM), Sportage (KMs), Carnival/Sedona (VQ) wyprodukowane w Europie Wschodniej i Zachodniej.

Przedsiębiorca poinformował, że w wymienionych modelach może wystąpić problem z nieprawidłowym działaniem światła stopu, tempomatu, układu ESC, a w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów – z czasowym problemem przesunięciem dźwigni zmiany biegów z pozycji „P”. Także w pojazdach z przyciskiem „Start” może powodować czasowe problemy w funkcjonowaniu systemu (brak możliwości uruchomienia samochodu).

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 5 783 samochody. Przedsiębiorca zadeklarował, że wszyscy posiadacze pojazdów objętych akcją i sprzedanych na terytorium Polski zostaną zaproszeni na przeglądy i ewentualne naprawy do serwisów Kia.

źródło: UOKiK
AUTOR:  WNP.PL (AG)


Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 997