Będzie wzmocnienie wizerunku Mitsubishi w Polsce

Polski oddział Mitsubishi Motors rozwija swoje struktury, tworząc nowy dział marketingu i Public Relations. Szefem nowego działu został Łukasz Wójcik – menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej i motoryzacyjnej. Nowo utworzony departament ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy Mitsubishi Motors w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.

Polska filia Mitsubishi Motors od niemal 2 lat notuje stały wzrost sprzedaży. W ub. roku firma sprzedała o 77% więcej samochodów, co uplasowało Polskę na 5. miejscu w Europie, przed tak dużymi rynkami, jak Hiszpania czy Francja. Przez pierwsze cztery miesiące br. z salonów marki wyjechało niemal 8% więcej nowych pojazdów. Ulubionym modelem Polaków pozostaje Mitsubishi ASX, dostępny w odświeżonej wersji 2015. Tuż za nim w rankingu plasuje się SUV Mitsubishi Outlander, który oferuje w gamie także Outlandera PHEV – pierwszego hybrydowego SUV’a z elektrycznym napędem na 4 koła.

Łukasz Wójcik, zatrudniony na stanowisku dyrektora działu, dołączył do grona pracowników polskiego oddziału MMC w maju br. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. 15-letnie doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM, zarządzania, tworzenia strategii i rozwoju biznesu zdobywał w renomowanych agencjach reklamowych i korporacjach, takich, jak Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide i British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w firmie Volvo Car Poland a ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska.

źródło: MMC

AUTOR:  WNP.PL (AG)