Europejski oddział Toyoty wybrał zwycięzców konkursu Satysfakcji Klienta Ichiban 2012. Wśród nagrodzonych znalazła się Toyota Katowice MG Centrum.
Ceremonia odbyła się w Atenach, z udziałem greckiej minister turystyki Olgi Kefalogianni. Konkurs odbywa się co roku i ma na celu uhonorowanie dealerów, którzy osiągają najwyższe wyniki w jakości obsługi klientów, zarówno kupujących nowe samochody jak i korzystających z usług posprzedażowych.
W 2012 r. przeanalizowanych zostało 2 300 europejskich dealerów Toyoty, spośród których na podstawie ujednoliconych kryteriów wybrane zostały stacje z najbardziej zadowolonymi klientami. Wśród 42 nagrodzonych salonów znalazła się Toyota Katowice MG Centrum, której właścicielem jest Michał Goli.
„Ichiban” to japońskie słowo zapożyczone ze sformułowania „Okyakusama Ichiban” oznaczającego „Klient przede wszystkim”. Od 2007 r., gdy przyznana została pierwsza nagroda, wyniki dealerów Toyoty w Europie w kategorii satysfakcja klienta wzrosły o 43 proc. dla samochodów nowych i o 34 proc. dla usług posprzedażowych.
Źródło: Toyota
ll/moto.wp.pl
(WP.PL)