|
||||||||
„Wymarzone Mikołajki” to wydarzenie, które już po raz szósty zorganizował aktor Kuba Wesołowski, Volkswagen po raz kolejny został partnerem imprezy. Jedną z atrakcji przygotowanych dla jej honorowych gości, czyli dzieci z domu dziecka, była Strefa Małych Ratowników. Pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych oraz przy wsparciu celebrytów dzieci nabywały supermoce, czyli umiejętności udzielania pierwszej pomocy.
Kolejny rok z rzędu Kuba Wesołowski sprawił, że Mikołajki były dla dzieci z domów dziecka niesamowitym wydarzeniem. Czekały na nie zabawy, konkursy, smakołyki oraz gwiazdy znane z telewizyjnych ekranów. Organizatorzy zadbali także, żeby podczas tego przedsięwzięcia przygotować dla młodych gości atrakcje, które nie tylko dadzą im szansę na świetną zabawę, ale i dostarczą praktycznych umiejętności, takie jak strefa Małych Ratowników. To właśnie tam dzieci krok po kroku stawały się superbohaterami, którzy potrafią ratować ludzkie życie. „Z wielką radością po raz kolejny wsparliśmy świetną inicjatywę Kuby Wesołowskiego. Cieszymy się, że mogliśmy włączyć się w przedsięwzięcie, które nie tylko dostarcza najmłodszym mnóstwo radości, ale jest także okazją, aby przekazać niezwykle ważne umiejętności. Program Mali Ratownicy to coś więcej niż tylko nauka zasad udzielania pierwszej pomocy. Zależy nam na tym, aby dać dzieciom umiejętność ratowania życia i radość pomagania innym.” – mówi Tomasz Tonder, PR Manager marki Volkswagen. Dzieci w przystępny sposób uczyły się jak reagować w sytuacjach kryzysowych i jakie czynności trzeba podjąć, żeby komuś pomóc. Poprzez gry i zabawę wiedza była utrwalana. Dla najmłodszych przygotowano konkurs drużynowy. Trzy ekipy, w skład których wchodziły dzieci oraz gwiazdy: Bogna Sworowska, Marta Kuligowska, Mateusz Banasiuk i Kamil Kula sprawdzały swoje umiejętności udzielania pierwszej pomocy. Dzieciaki wykazały się nie tylko imponującą wiedzą na ten temat, ale także przytomnością i odpowiednimi reakcjami, dlatego wszystkie zostały nagrodzone i dołączyły do ekipy Małych Ratowników. To kolejne wydarzenie, które było elementem stworzonego przez markę Volkswagen w 2017 r. programu „Mali Ratownicy”. Dotychczas przeszkolonych zostało już prawie 20 tys. dzieci. |
||||||||
O marce Volkswagen: „Przyszłość bliżej Ciebie” Marka Volkswagen Samochody Osobowe jest obecna na ponad 150 rynkach na całym świecie, produkując samochody w ponad 50 fabrykach, w 14 krajach. W 2017 roku Volkswagen wyprodukował ponad sześć milionów samochodów, w tym najpopularniejsze modele jak Golf, Tiguan, Jetta czy Passat. Aktualnie Volkswagen zatrudnia 198.000 pracowników na całym świecie. Marka posiada także ponad 7.700 punktów dealerskich, w których pracuje 74.000 osób. Volkswagen konsekwentnie napędza rozwój motoryzacji. Pojazdy elektryczne, inteligentna mobilność oraz cyfrowa przemiana to główne punkty strategii marki na przyszłość. |