Stacje Toyoty Jaworski Auto po raz trzeci odbierają wyróżnienie przyznawane najlepszym europejskim dilerom Toyoty!
Trudno o drugą firmę taką jak Toyota. Praktycznie od momentu wyprodukowania pierwszego samochodu (a było to w 1935 r.) Japończycy postawili na jakość swoich produktów. Oczywiście nie od razu auta Toyoty weszły na szczyt. To wynik powolnej, ale bardzo konsekwentnej pracy. Znane jest powiedzenie Kiichiro Toyody, który konstruował m.in. silniki, a przez swoją pracę doprowadził do tego, że firma zaczęła produkować samochody: „Idź i sam się temu dobrze przyjrzyj”. Zdarzało się nawet, że konstruktor osobiście ruszał w drogę, by pomóc kierowcy, którego auto odmówiło posłuszeństwa.
Jaki wpływ ma to wszystko na współczesne samochody? Okazuje się, że olbrzymi. Od lat poszczególne modele Toyoty plasują się w czołówce najmniej awaryjnych aut w rankingach prowadzonych przez TUV (niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego), DEKRĘ i innych. Toyoty świetnie utrzymują swoją wartość.
Firma cały czas pracuje nad utrzymaniem dobrego wizerunku, a jednym z elementów jest nagroda Toyota Ichiban ustanowiona w 2007 r. przez europejską centralę Toyoty. Customer Satisfaction Awards to konkurs oceniający zadowolenie klientów – zarówno w odniesieniu do procesu zakupu nowego auta w salonie, jak i jakości usług posprzedażnych (czyli świadczonych m.in. w serwisie). Ocenie podlega 2500 stacji dilerskich Toyoty w Europie.
W gronie wyróżnionych stacji są też dilerzy Toyoty z Polski. W 2015 r. po raz trzeci w tym prestiżowym gronie znalazła się również autoryzowana stacja obsługi Toyoty należąca do firmy Jaworski Auto Sp. z o.o. Poprzednie nagrody w tym konkursie Salony Jaworski Auto zdobyły w 2012 oraz 2014 r. Klienci Toyoty już od 1999 r. korzystają z usług Toyoty Włocławek, zaś w 2005 r. działalność rozpoczął nowy obiekt – Toyota Bydgoszcz. Stacje Toyoty Jaworski Auto wielokrotnie zdobyły również wiele wyróżnień krajowych, np. dla najlepszego salonu Toyoty w Polsce.
Sekret sukcesów firmy na arenie międzynarodowej zdradza prezes Wojciech Jaworski: „Wyróżnienie Toyota Ichiban jest dla nas bardzo ważne, bo potwierdza, że prowadzone przez nas prace mające na celu utrzymanie najwyższego poziomu zadowolenia klienta są skuteczne. Od początku działalności stawiamy przede wszystkim na fachowe doradztwo i profesjonalne podejście do klienta. Nigdy na pierwszym miejscu nie stawialiśmy liczby sprzedanych pojazdów – bardziej zależy nam na tym, żeby klient opuszczał salon lub serwis zadowolony. Poza tym uważam, że kluczowa dla zapewnienia odpowiedniego działania salonu czy też serwisu jest dobra atmosfera pracy. Równie ważne są szkolenia, w których pracownicy regularnie biorą udział”.
Źródło: moto.onet.pl