Grupa PGD rozpoczęła współpracę z koncernem General Motors i weszła na czwarty (po Małopolsce, Mazowszu i Śląsku), nowy dla siebie rynek – do Wielkopolski. To wynik zakupu poznańskiego dealerstwa Opla, dotychczas funkcjonującego pod nazwą CK Auto.
Pozyskanie nowej marki i ekspansja na nowy rynek oznacza równocześnie dwudziestą ósmą autoryzację dealerską Grupy PGD w dziewiątym mieście w Polsce i czternastą markę reprezentowaną przez spółki wchodzące w skład Holdingu 1 – właściciela Grupy PGD. Zgodnie ze swoją polityką lojalności wobec wszystkich partnerów biznesowych, aby oddzielić w portfolio konkurujące ze sobą marki, do reprezentowania Opla Grupa powołała odrębny brand dealerski – Westmotor, na wzór utworzonego w 2003 r. brandu Japan Motors.
Nazwa Westmotor odnosi się do rozwoju Grupy PGD w zachodniej Polsce, a może się też kojarzyć z Westą, rzymską boginią domowego ogniska.
Poznańskie dealerstwo znajduje się przy drodze krajowej nr 11. Wejście Grupy PGD do Wielkopolski pozwoli jej poszerzyć zasięg kompleksowej obsługi posprzedażnej flot.
źródło: PGD
AUTOR: WNP.PL (AG)