Spółka MMC Car Poland powiadomiła, że niektóre egzemplarze modelu Outlander , mogą stwarzać problemy dla użytkowników.
Rzecz dotyczy modelu Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D (GF6W) z silnikiem 4N14, z roku modelowego 2013, wyprodukowanego na rynek europejski.
Jak poinformowano we wskzanym modelu możliwe jest poluzowanie uszczelniacza w obudowie transferu automatycznej skrzyni biegów i wycieku oleju ze skrzyni. W konsekwencji nastąpić może spadek ciśnienia oleju sygnalizowany przez kontrolkę ostrzegawczą, utrudnione przełączanie przełożeń lub całkowite unieruchomienie samochodu.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są tylko 23 szt. Mitsubishi Outlander (GF6W). Przedsiębiorca zadeklarował, że w ramach obsługi posprzedażnej producent zalecił kontrolę rodzaju zamontowanego transferu i w razie konieczności jego wymianę na nowy we wszystkich samochodach objętych akcją.
źródło: UOKiK/Autor: wnp.pl (AG)