W zakończonym już roku 2013 poszczególne marki wchodzące w skład portfolio koncernu General Motors dostarczyły klientom na świecie łącznie 9 714 600 pojazdów. To więcej niż w roku poprzedzającym o 4%.
Spośród marek wchodzących w skład grupy General Motors można wspomnieć o firmach:
– Opel/Vauxhall: sprzedaż przekroczyła łącznie poziom 1 miliona egzemplarzy. Na rynku europejskim osiągnięto lekki wzrost udział rynkowego do nieco ponad 5,5% (po raz pierwszy od 14 lat), w czym zasługa udanego startu takich modeli jak Mokka oraz miejski Adam
– Chevrolet: w roku 2013 firma sprzedała na świecie aż 4 984 126 pojazdów, czyli o 19 304 sztuk więcej niż w rekordowym jak dotychczas roku 2012. Najważniejsze premiery produktowe to modele Silverado (nagrodzony jako North American Truck of the Year 2014) oraz Corvette Stingray (nagrodzony jako North American Car of the Year 2014).
IBRM Samar