5 grudnia br. w Warszawie podczas Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych został przyznany po raz XII tytuł „Auto Salon Auto Serwis 2012” dla najlepszego obiektu dealersko – serwisowego w Polsce. W tym roku konkurs zorganizowany został wspólnie z redakcją „Nowoczesnego Warsztatu” oraz portalem Warsztat.pl. Po raz pierwszy w historii konkursu zaproszono do udziału nie tylko stacje dealersko-serwisowe, ale także samodzielne serwisy motoryzacyjne.
W tegorocznej XII edycji „Auto Salon Auto Serwis 2012” skład Komisji Konkursowej wyglądał następująco: Architekt Katarzyna Pilarek, Magdalena Patajewicz – Polska Izba Motoryzacji oraz przedstawiciele redakcji „Nowoczesnego Warsztatu”.
Do konkursu przystąpiło 10 obiektów motoryzacyjnych, w tym trzy samodzielne serwisy motoryzacyjne. Ze zgłoszonych obiektów wybrano półfinałową piątkę, którą Jury odwiedziło osobiście. Były to takie salony i serwisy jak:
- ADD MOTOR SP. Z O.O. (Renault, Dacia) – Wrocław
- CAR-MASTER SP. Z O.O., (Jaguar, Land Rover) – Kraków
- CENTRUM WROCŁAW, (Volkswagen, Audi) – Wrocław
- EUROSERVICE, (Volvo) – Warszawa
- SERWIS BLACHARSKO – LAKIERNICZY SKODA KORCZYK, Bielsko – Biała
Jury w tym roku przyznało tytuł „AUTO SALON AUTO SERWIS 2012” dwóm obiektom:
SERWIS BLACHARSKO – LAKIERNICZY SKODA KORCZYK Z BIELSKO-BIAŁEJ
EUROSERVICE VOLVO , WARSZAWA
Nominowany do tytułu Auto Salon Auto Serwis 2012 został obiekt:
CAR-MASTER SP. Z O.O. JAGUAR , LAND ROVER Z KRAKOWA
__________________________________________________________________
Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, organizowane przez Polską Izbę Motoryzacji od ośmiu lat adresowane jest do dealerów, serwisów blacharsko-lakierniczych i mechanicznych, zarówno autoryzowanych jak i nieautoryzowanych, Towarzystw Ubezpieczeniowych, rzeczoznawców i likwidatorów szkód. Zadaniem spotkania jest poruszenie zagadnień, nierzadko kontrowersyjnych, które stanowią czasem zarzewie niejasności między serwisami a firmami ubezpieczeniowymi. Jednak cel jaki przyświeca organizatorowi – Polskiej Izbie Motoryzacji – jest wspólne wypracowanie stanowisk i szukanie kompromisów we współpracy serwisów i ubezpieczycieli.