Polski oddział firmy Mitsubishi Motors podsumował miniony rok, w którym odnotowano bardzo wysokie, aż 46% zwiększenie liczby zarejestrowanych nowych aut spod znaku Trzech Diamentów. Tak ogromny wzrost zainteresowania modelami Mitsubishi jest efektem ubiegłorocznej premiery zupełnie nowego SUV-a coupe o nazwie Eclipse Cross, coraz większej popularności modeli ASX i Outlander w nowych odsłonach oraz debiutu miejskiego Mitsubishi Space Star.
Bestsellerowy ASX, niepokonany Outlander i fantastyczny debiut Mitsubishi Eclipse Cross
W ubiegłym roku klienci zarejestrowali w Polsce 5604 samochody spod znaku Trzech Diamentów, co daje aż 46% wzrost. Bestsellerem pozostał popularny SUV Mitsubishi ASX, który trafił do 2168 nabywców notując wynik o blisko 6% lepszy, niż w 2017 roku. O ponad 3% większym zainteresowaniem cieszył się doceniany za przestronność, komfort i niezawodność rodzinny SUV Mitsubishi Outlander, który zdobył 1520 nowych klientów. Całkowicie nowy, przyciągający wzrok sportową sylwetką SUV-a coupe model Mitsubishi Eclipse Cross wjechał do polskich salonów spod znaku Trzech Diamentów w lutym 2018 roku. Przebojem wdarł się na 3 miejsce w rankingu sprzedaży aut tej marki, do końca grudnia przekonując do siebie aż 1272 nabywców.
„Cieszymy się z wielkiego sukcesu rynkowego zupełnie nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross, którego kluczowe zalety takie, jak sportowa sylwetka, wysoka jakość, nowy silnik i znakomity system kontroli napędu 4×4 S-AWC nie tylko otrzymały liczne nagrody, ale zostały docenione przez klientów. Wielkim sukcesem jest także stale rosnące uznanie dla uznanych modeli SUV – ASX i Outlander – pomimo coraz większej konkurencji w tym segmencie. Dziękujemy za zaufanie i w 2019 roku szykujemy kolejne nowości, pracując intensywnie nad coraz ważniejszą dla konsumentów jakością obsługi i usług posprzedażowych. ”– powiedział prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors pan Yasuyuki Oyama.
Źródło: www.mototarget.pl