Nowa struktura grupy ma na celu pełne wykorzystanie potencjału rynkowego, skonsolidowanie działań oraz zachowanie odrębności i dotychczasowego pozycjonowania marek Peugeot, Citroen, DS i Opel.
Maciej Szerszeński – dotychczasowy dyrektor finansowy i administracyjny marek Peugeot, Citroen, DS – rozszerzył obszar odpowiedzialności o markę Opel i objął stanowisko dyrektora finansowego i administracyjnego marek Peugeot, Citroen, DS i Opel.
Grzegorz Handzlik – dotychczasowy dyrektor sprzedaży marki Opel – został dyrektorem marki Opel. Na nowym stanowisku będzie on odpowiedzialny za całość działań marki na polskim rynku.
Paweł Gawryluk – dotychczasowy dyrektor finansowy Opel Poland – objął stanowisko dyrektora marki Peugeot. W ramach swoich nowych obowiązków będzie odpowiadał za całość działań marki na polskim rynku.
Sebastian Domeracki – dyrektor marek Citroen & DS – będzie kontynuował pracę na dotychczasowym stanowisku, odpowiadając za całość działań obu marek na polskim rynku.
„Nowa struktura Grupy PSA zapewnia jasny podział obszarów odpowiedzialności oraz odrębność i właściwe pozycjonowanie marek Peugeot, Citroen, DS i Opel. Jestem przekonany, że wprowadzone zmiany przyczynią się do dalszego rentownego zwiększania sprzedaży wszystkich marek PSA na polskim rynku – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Grupy PSA w Polsce.
Źródło: www.samar.pl