Volkswagen amarok z Hanoweru

Pod koniec czerwca w Hanowerze rozpoczęła się produkcja volkswagena amaroka, który do tej pory wytwarzany był tylko w Argentynie.
Europejska wersja jest nieco mocniejsza niż ta amerykańska.

Volkswagen amarok z Hanoweru

Moc silnika BiTurbo TDI w modelach z manualną skrzynią biegów została zwiększona ze 163 do 180 KM.

Inne zmiany to m.in. zamykana na kluczyk tylna klapa wytrzymująca obciążenie do 200 kilogramów. Amaroki z napędem na wszystkie koła z manualną skrzynią biegów mogą teraz holować przyczepę o masie do 3 ton, samochód ten z automatyczną skrzynią biegów pociągnie przyczepę o masie do 3,2 tony.

Produkowany w Hanowerze i w zakładzie Pacheco w Argentynie amarok jest dostępny z pojedynczą lub z podwójną kabiną. Jako jednostki napędowe oferowane są dwa silniki TDI o mocy 90 i 132 kW oraz trzy układy przeniesienia napędu – napęd na tylną oś, stały napęd na wszystkie koła lub załączany napęd na wszystkie koła. Obok manualnej skrzyni biegów dostępna jest także ośmiobiegowa przekładnia automatyczna.
Ceny rozpoczynają się od 80.091 zł (pojedyncza kabina) lub 85.304 zł (z podwójną kabiną).

INTERIA.PL