Tysiąc salonów Skody w nowej odsłonie

Zmiana designu Skody postępuje coraz szybciej. Salon Klokočka w Pradze zamknął listę 1 000 dealerów, którzy przenieśli już swoją działalność pod skrzydła nowego, korporacyjnego wyglądu.

Nowa architektura salonów jest skoncentrowana na odbiorcy. Wszystkie procesy i procedury w salonie są ukierunkowane na zapewnienie najwyższego poziomu obsługi, a także konsekwentnie realizowanej strategii „Human Touch”. Rozpoczęty pod koniec 2013 r. kompleksowy rebranding salonów jest integralną częścią strategii rozwoju marki.

Celem wdrożenia nowego designu salonów jest szybki, bezpośredni i jasny przekaz. Otwartość i przejrzystość to główne tematy nowego projektu, w którym wygląd ma podążać za funkcjonalnością. Materiały, nowe rozwiązania konstrukcyjne, rozwiązania oświetleniowe i odcienie drewna mają tworzyć odpowiednią atmosferę w salonie. W centralnym miejscu salonu, naprzeciwko wejścia znajduje się ekspozycja aktualnie promowanego modelu.

Na zewnątrz nowa architektura salonów Skody charakteryzuje się prostymi kształtami, harmonijną kolorystyką, modularnymi elementami konstrukcyjnymi i nowoczesną koncepcją oświetlenia. Nowe obszary komunikacyjne na zewnętrznej elewacji poprawiają natomiast widoczność salonu w dzień i w nocy.

źródło: Skoda

AUTOR:  WNP.PL (AG)