Rośnie rynek niewielkich SUV-ów

Klienci z Europy Zachodniej i Środkowej coraz częściej decydują się na mniejsze, kompaktowa auta. Potwierdza to wzrost sprzedaży notowany w segmencie niewielkich samochodów typu SUV.

Wyniki sprzedaży w tym segmencie odbiegają na rynku europejskim – w 2008 r. w ręce klientów trafiło 130 214 pojazdów tego typu, co stanowiło 0,7 proc. udziału w rynku. W ubiegłym roku sprzedaż takich aut wyniosła niemal 264 000 egzemplarzy, co przełożyło się na niemal 2-proc. udział w rynku.

Wszystko wskazuje, że taka tendencja zostanie utrzymana. Według szacunków do 2018 r. sprzedaż wzrośnie niemal dwukrotnie, zaś udział w rynku wyniesie 2,8 proc.

Źródło: Chevrolet

ll/moto.wp.pl


Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 997