Kolejny nowy rynek na celowniku marki Datsun

Jak zapowiada koncern Nissan Motor, reaktywowana marka Datsun będzie w początkowym okresie dostępna nie tylko na takich rynkach jak Indie, Indonezja i Rosja, ale również w RPA.
Reaktywowana marka Datsun ma firmować „nowoczesne, niezawodne i dostępne produkty dla optymistycznych i rozwojowych klientów na rynkach o dużym potencjale wzrostu”. Prezentację pierwszego Datsuna z nowej oferty zaplanowano na połowę bieżącego roku, a pierwsze pojazdy, jakie znajdą się w sprzedaży, będą pochodziły z roku modelowego 2014.

Jak właśnie poinformowała japońska centrala Nissan Motor, samochody firmowane znaczkiem Datsun będą sprzedawane w Indiach, Indonezji i Rosji oraz w RPA, gdzie również koncern spodziewa się dużego zainteresowania ze strony potencjalnych klientów.

Podobnie jak Nissan oraz Infiniti, tak również i Datsun ma być marką o wyraźnie zaakcentowanej odrębności w portfolio koncernu.
IBRM Samar