Bosch rozpoczął cyfrową kampanię wizerunkową IoT

Like A Bosch” – to hasło jest motywem przewodnim nowej światowej kampanii wizerunkowej koncernu, która rozpoczyna się 7 stycznia 2019 roku, w dniu inauguracji największych na świecie targów elektroniki użytkowej CES w Las Vegas. Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki Bosch, jako wiodącego dostawcy produktów i rozwiązań zintegrowanych w internecie. Centralnym punktem odniesienia działań reklamowych jest hiphopowy teledysk, którego bohater świetnie odnajduje się w świecie Internetu rzeczy (Internet of Things, IoT).

Bosch podkreśla swoje kompetencje w dziedzinie IoT, wykorzystując hiphop i humor

Kampania rozpoczyna się 7 stycznia podczas targów elektroniki użytkowej CES 2019 w Las Vegas

Dyrektor marki Bosch, Boris Dolkhani: – W Internecie rzeczy wszystkie drogi prowadzą do Bosch

Trend IoT jako viral

– Stworzyliśmy strategię komunikacji, która wykorzystuje światowy fenomen internetowy i w sposób humorystyczny go interpretuje – mówi Boris Dolkhani, dyrektor marki Bosch. – W Internecie rzeczy wszystkie drogi prowadzą do Bosch. To jasny przekaz kampanii – dodaje. Aby dotrzeć do szerokiej rzeszy odbiorców, koncern zamierza nadać trendowi IoT charakter viralu, który rozprzestrzeni przekaz we wszystkich istotnych kanałach komunikacyjnych. Tutaj Bosch liczy także na swoich pracowników, których jest ponad 400 000 na całym świecie i którzy mogą stać się naturalnymi ambasadorami kampanii, „lakując” i udostępniając filmy na swoich profilach. W dalszej części roku pojawią się kolejne filmy produktowe poświęcone obszarom IoT Connected Mobility i Connected Living Bosch. Kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję reklamową Jung von Matt z Hamburga będzie prowadzona w kanałach cyfrowych i społecznościowych.

Transformacja koncernu

Bosch w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję wiodącego przedsiębiorstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów urządzeń podłączonych do internetu, spośród około 27 000 programistów zatrudnionych w koncernie, aż 20% pracuje nad aplikacjami związanymi z IoT. Według szacunków Bosch, do roku 2020 wartość światowego rynku w obszarze IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD. Do tego czasu koncern planuje zintegrować z internetem wszystkie swoje urządzenia elektroniczne. Do każdego urządzenia będą w przyszłości oferowane usługi cyfrowe, a kluczem do nich jest sztuczna inteligencja.
Kampania „Like A Bosch” – materiały i dodatkowe informacje: www.bosch.com/internet-of-things

Bosch na targach CES 2019

STOISKO BOSCH: czynne od wtorku do piątku, 8-11. 01.2019, Central Hall, stoisko nr 14020
OBSERWUJ firmę Bosch na targach CES 2019 na Twitterze: #BoschCES

PANELE DYSKUSYJNE Z UDZIAŁEM EKSPERTÓW BOSCH:

– Środa, 9.01.2019, godz. 9:00–10:00 (czasu lokalnego)
„Connected Home Innovations” z udziałem Anne Rucker, Global Head of Digital Strategy, Venetian, Level 4 Marcello 4405
– Środa, 9.01.2019, godz. 9:00–10:00 (czasu lokalnego)
„Technology, Jobs, and the Future of Work” z udziałem Charliego Ackermana, Senior Vice President of Human Resources North America, Las Vegas Convention Center, North Hall N258
– Środa, 9.01.2019, godz. 14:15–15:15 (czasu lokalnego)
„IoT to the Max, Thanks to 5G” z udziałem Daviego Sweisa, Vice President of Web Business, Las Vegas Convention Center, North Hall N256

Źródło: www.mototarget.pl