Audi szykuje się do zmiany stylistyki swoich aut

udi pla­nu­je zmia­nę wi­ze­run­ku swo­ich mo­de­li. Ma to zwią­zek z nową stra­te­gią sty­li­sty­ki nie­miec­kie­go pro­du­cen­ta, ogło­szo­ną w li­sto­pa­dzie 2012 roku.
– „Pla­nu­je­my zmia­nę na­sze­go wi­ze­run­ku, po­zo­sta­jąc jed­nak wier­nym tra­dy­cji” – po­wie­dział wów­czas Wol­fgang Egger, szef de­si­gnu Audi. Mo­że­my już ob­ser­wo­wać pierw­sze re­zul­ta­ty tej de­cy­zji. Audi za­trud­ni­ło bo­wiem no­wych pro­jek­tan­tów.

Wśród nich są byli pra­cow­ni­cy Alfy Romeo oraz Seata, a także pra­cu­ją­cy wcze­śniej dla Ben­tleya Dirk van Bra­ec­kel. Pod­czas ostat­nich tar­gów sa­mo­cho­do­wych w Nowym Jorku, Egger oświad­czył, iż sto­so­wa­na do­tych­czas sty­li­sty­ka „sca­la­ble de­sign” wy­czer­pa­ła się i od teraz ko­lej­ne mo­de­le będą pro­jek­to­wa­ne zgod­nie z no­wy­mi za­ło­że­nia­mi.

Motofakty.pl, Autor: (pp)