Dziś (20 września) w Warszawie odbyła się konferencja organizowana przez ośrodek badawczy Kantar TNS pt. „Jutro jest dziś”. Poświęcona była zmianom zachodzącym na rynku motoryzacyjnym oraz perspektywom rysującym się przed markami motoryzacyjnymi i dealerami związanym z nową, dynamiczną sytuacją. Podczas konferencji wręczono też wyróżnienia za zwycięstwo w Wielkim Teście Salonów Auto Świata 2017 oraz za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi.
Rzeczywistość współczesnego świata dla marek samochodowych, to świat sztucznej inteligencji, internetu rzeczy, globalizacji, urbanizacji i ciągłego poszukiwania równowagi. Konferencja organizowana przez Kantar TNS starała się znaleźć odpowiedź na pytania, jak przemysł samochodowy powinien przystosować się do tych wyzwań. Dla Audi to wyjątkowo aktualna tematyka, ponieważ strategiczne dokumenty koncernu z Ingolstadt wskazują, że marka z czterema pierścieniami w logo w najbliższych kilku latach przejdzie metamorfozę od firmy czysto motoryzacyjnej, do nowoczesnej marki cyfrowej, skupiającej się właśnie na poruszanych podczas spotkania zagadnieniach.
Konferencja była też okazją do wręczenia nagród „Kluczy Jakości” za najlepszą jakość serwisu w ASO oraz wyróżnienia laureatów tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. W Wielkim Teście Salonów Audi zajęło miejsce najlepsze wśród marek segmentu premium. Cztery pierścienie otrzymały też najwyższe wyróżnienie – Złoty Klucz Jakości w kategorii marek premium – za najlepszą obsługę serwisową w ASO.
„Obsługa klienta na poziomie premium, to dla Audi priorytet” – powiedział podczas odbioru nagród Leszek Kempiński, PR manager Audi. „To dla nas zaszczyt, że zarówno nasze działania sprzedażowe, jak i fachowość oraz sprawność naszych ASO zostały docenione w tak prestiżowym badaniu, jednym z najbardziej miarodajnych na polskim rynku motoryzacyjnym” – dodał Leszek Kempiński.
Klucze Jakości to nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznawane co roku na podstawie wyników badania TNS Garage Quality Check. To niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w Kantar TNS.
Natomiast Wielki Test Salonów, to cykliczne badanie prowadzone wspólnie przez Auto Świat oraz Kantar TNS. Tegoroczny, 14. już Wielki Test Salonów jest największy z dotychczas przeprowadzonych. Tajemniczy klienci Kantar TNS odwiedzili 371 autoryzowanych salonów sprzedaży 22 marek samochodów, przetestowali 30% salonów każdej z marek. Przypomnijmy, że w ubiegłorocznej edycji Wielkiego Testu Salonów, Audi również było najlepsze w gronie marek premium.
Źródło: Audi