Skoda Citigo zajęła 1. miejsce pod względem sprzedaży w segmencie A na polskim rynku w styczniu 2013 roku.
Model Citigo od momentu wprowadzenia na rynek cały czas zajmował bardzo wysokie pozycje, jednak pierwszy raz udało mu się wyprzedzić dotychczasowego lidera „Segmentu A – Klasy Mini” w Polsce.
W styczniu 2013 roku na najmniejszą Skodę zdecydowało się 424 klientów. Zapewniło to modelowi prawie 100 szt. przewagi nad kolejnym samochodem w zestawieniu i udział w segmencie na poziomie niemal 28 proc.
Wysoki wynik w styczniu to potwierdzenie świetnego przyjęcia najmniejszej Skody, która poprzedni rok zakończyła na 3. miejscu, pomimo zaledwie 8-miesięcznej obecności na naszym rynku. Samochód zdołał podbić serca wielu kierowców z różnych grup docelowych, a jego popularność wciąż rośnie. Sukces ten jest wynikiem doskonałego skonfigurowania auta, które oferowane jest w przystępnej cenie.
O przeznaczeniu modelu Citigo świadczy już jego nazwa. Miejski gwar i ciasne uliczki auto pokonuje z dużą zwinnością. Dodatkowo, samochód posiada bogate wyposażenie i wiele możliwości konfiguracji.
Ceny modelu Citigo z silnikiem 1.0 MPI o mocy 60 KM rozpoczynają się już od 28 990 zł. 75-konna odmiana auta kosztuje od 31 790 zł.
mk / Onet