Mariusz Jasiński nowym dyrektorem marketingu Ford Polska

Z początkiem stycznia 2019 roku stanowisko dyrektora marketingu Ford Polska objął Mariusz Jasiński. Przez ostatnie 6 lat kierował działem public relations firmy, będąc odpowiedzialny za kreowanie i egzekucję działań związanych z komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną Forda w Polsce.

Na nowym stanowisku Jasiński będzie odpowiedzialny między innymi za kreowanie, planowanie i realizację strategii oraz taktycznych działań marketingowych, budżetów oraz planów marketingowych, strategicznych i taktycznych programów marketingowego wsparcia sprzedaży Ford Polska.

„W głębi serca zawsze byłem, jestem i będę marketingowcem. To moją pasja, a nie tylko zawód. Z tym większą przyjemnością obejmuję stanowisko dyrektora marketingu. Przed nami wiele wyzwań, które niesie za sobą rynek i globalne zmiany w zachowaniach i preferencjach Klientów. Jestem przekonany, że z tak doświadczonym zespołem wysokiej klasy specjalistów naszej firmy, a także Dilerów Forda, uda nam się osiągnąć wszystkie ambitne cele.” – powiedział Jasiński.

Mariusz Jasiński z firmą Ford Polska związany jest od 1998 roku i w tym czasie piastował różne odpowiedzialne stanowiska również w dziale marketingu. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, a także Uniwersytetu w Toronto, Six Sigma Academy w Houston oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W wolnych chwilach uprawia sporty wodne, uwielbia muzykę jazzową oraz sztukę współczesną.

O Ford Motor Company
Ford Motor Company z centralą w Dearborn w stanie Michigan w USA jest globalną marką oferującą samochody i usługi mobilne. Firma zatrudnia około 200 tys. pracowników w zakładach na całym świecie, zajmując się projektowaniem, produkcją, marketingiem, finansowaniem i serwisowaniem całej gamy samochodów osobowych, użytkowych oraz SUV-ów marki Ford i luksusowej marki Lincoln. Rozszerzając swoją działalność, Ford intensywnie pracuje i inwestuje w elektryfikację pojazdów, systemy autonomicznej jazdy i rozwój mobilności. Firma świadczy usługi finansowe za pośrednictwem Ford Motor Credit Company. Więcej informacji na temat Forda, produktów firmy oraz oddziału Ford Motor Credit Company na stronie www.corporate.ford.com.

Ford of Europe wytwarza, sprzedaje i serwisuje pojazdy marki Ford na 50 indywidualnych rynkach, zatrudniając około 53 tys. pracowników we własnych oddziałach i łącznie około 68 tys. osób, po uwzględnieniu spółek typu joint venture oraz działalności nieskonsolidowanej. Oprócz spółki Ford Motor Credit Company, usługi firmy Ford of Europe obejmują dział Ford Customer Service Division oraz 24 oddziały produkcyjne (16 spółek całkowicie zależnych lub skonsolidowanych typu joint venture oraz 8 nieskonsolidowanych typu joint venture). Pierwsze samochody marki Ford dotarły do Europy w 1903 roku – w tym samym roku powstała firma Ford Motor Company. Produkcja w Europie ruszyła w roku 1911.

Źródło: www.mototarget.pl