– Najświeższe i zawsze aktualne informacje dotyczące czterech pierścieni – dla dziennikarzy, influencerów i fanów marki – Program pojawiać się będzie co dwa tygodnie, w kompaktowym formacie social mediów |
Ingolstadt, 30 listopada 2018 r. Audi Communications intensyfikuje interakcję z dziennikarzami, influencerami i fanami marki na YouTube’owym kanale marki Audi. Raz na dwa tygodnie w programie „What’s Up, Audi?”, znany niemiecki youtuber motoryzacyjny Misha Charoudin oraz Connie Böhm z Audi Communications prezentować będą nowe modele, najświeższe tematy z życia koncernu oraz zapraszać ciekawych gości. |
Test prototypu Audi e-tron na afrykańskiej pustyni. Prezentacje gamy modelowej Audi – od A1 do R8. Informacje ze świata Formuły E i DTM. Wizyty w działach rozwoju, stylistyki i na linii produkcyjnej. „What’s Up, Audi?” przedstawiać będzie to, co na bieżąco dzieje się w świecie czterech pierścieni.
„Dziennikarze, influencerzy, czy miłośnicy marki – w obecnych czasach wszyscy pozyskują informacje z internetu za pośrednictwem przenośnych urządzeń. W odpowiedzi na ten trend stworzyliśmy „What’s Up, Audi?” Chcemy zaskakiwać widzów doborem gości, wystrojem studia i prezentowanymi tematami” – mówi Wolfgang Rother z Audi Communications. By pozyskać więcej informacji odwiedź strony na YouTube: Zdjęcia i dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronie www.audi.press-bank.pl. |
Strona główna
AUTOMOTIVE „What’s up, Audi?” – informacje, historie i rozmowy w nowym programie na...