Audi zostało oficjalnym partnerem motoryzacyjnym angielskiego klubu piłkarskiego Tottenham Hotspur. Umowę partnerską podpisano na cztery lata. Cztery pierścienie rozszerzają w ten sposób zakres swojego zaangażowania w sponsoring sportowy. Nowy partner koncernu z Ingolstadt jest pierwszym klubem Premier League, który zawarł tego typu porozumienie z marką Audi.
Audi to marka motoryzacyjna segmentu premium, która symbolizuje technologiczny postęp. To cecha odzwierciedlająca filozofię, której podstawą jest hasło czterech pierścieni: „Przewaga dzięki technice”. Założenia te pasują też doskonale do mentalności klubu Tottenham Hotspur – pozytywnej, przepełnionej perspektywicznym myśleniem i zgodnej z mottem: „Audere est Facere”, które w wolnym tłumaczeniu oznacza: odwaga jest czynem.
Cztery pierścienie będą teraz na stałe obecne na nowym, bardzo nowoczesnym stadionie Tottenham Hotspur. Prezentować się będą na cyfrowych nośnikach: billboardach, diodowych ekranach reklamowych i w wewnętrznej sieci telewizyjnej. Ponadto Audi będzie można zobaczyć w stale rozbudowywanej gamie należących do klubu kanałów cyfrowych.
„Spurs” pod kierownictwem trenera Mauricio Pochettino stali się jedną z najbardziej ambitnych drużyn w Europie, a w sezonie 2018/19 będą liczącym się graczem Premier League i Ligi Mistrzów UEFA. Podobnie Audi, które kontynuuje nową ofensywę produktową. Luksusowy SUV Audi Q8 i pierwszy w pełni elektryczny model Audi e-tron, to oczekiwane z niecierpliwością nowości. Podczas inauguracji partnerstwa w Centrum Treningowym Tottenham Hotspur, piłkarze, trenerzy i działacze klubu mieli wyjątkową okazję, by zobaczyć Audi Q8 jeszcze przed oficjalną premierą modelu w Zjednoczonym Królestwie.
Koncern z Ingolstadt może się pochwalić długą i pełną sukcesów historią obecności w świecie piłki nożnej. Cztery pierścienie są partnerem mistrzów Niemiec (Bayernu Monachium), europejskiego championa Realu Madryt, czy mistrzów Hiszpanii z FC Barcelony.
Zarządzający umowami sponsorskimi w Tottenhamie Hotspur, Fran Jones powiedział – przy okazji podpisywania umowy: „Audi to marka premium, będąca symbolem wysokiej jakości. Tym bardziej cieszy nas, że będzie partnerem naszego klubu. Pełni oczekiwań spoglądamy w przyszłość, a ze swej strony możemy obiecać, że na nowym stadionie zaoferujemy Audi całą gamę możliwości prezentowania produktów naszym kibicom.”
„To partnerstwo jednoczy dwie marki. Audi i Spurs – perfekcyjne połączenie. Wspólne zasady pięknej stylistyki i nowoczesnej techniki wzmacniają nasze przekonanie co do tego nowego partnerstwa” – dodał Andrew Doyle, szef Audi UK.
Kliknij tutaj, by wspólnie z trenerem Tottenham Hotspur Mauricio Pochettino i asystentem trenera Jesúsem Pérezem przeżyć jazdę Audi A7 Sportback do centrum treningowego w Tottenham.
O sponsoringu piłki nożnej przez Audi
AUDI AG jest partnerem czołowych klubów piłkarskich w Niemczech i w Europie. Obok zawiązanego w 2002 roku partnerstwa z niemieckim rekordzistą jeśli chodzi o tytuły mistrzowskie FC Bayern Monachium, Audi jest też partnerem klubów zawodowych z Ingolstadt, Mönchengladbach, Hamburga, Berlina, Norymbergii, Hoffenheim i Augsburga. Ponadto cztery pierścienie działają prężnie na arenie międzynarodowej – od 2003 roku jako partner Realu Madryt, klubu z najwyższą liczbą wygranych w Lidze Mistrzów, a od 2006 roku również jako partner ich rywala z ligi hiszpańskiej FC Barcelona. Za pośrednictwem krajowych importerów, Audi wspiera także Red Bull Salzburg i RSC Anderlecht.
O klubie Tottenham Hotspur
Tottenham Hotspur Football Club od założenia w 1882 roku, jest symbolem ofensywnej piłki nożnej. Drużyna zakończyła sezon Premier League 2017/18 na trzecim miejscu, które zapewnia bezpośrednią kwalifikację do Ligi Mistrzów UEFA.
Londyński klub piłkarski może pochwalić się międzynarodowym składem zespołu, a jego liczącą się wartość podkreślają:
- Liczący 400 milionów ludzi krąg kibiców na całym świecie, duże fankluby
w Wielkiej Brytanii, w USA, w Chinach, Azji i Afryce. Łącznie na całym globie działa 160 oficjalnych fanklubów zespołu; - partnerskie umowy reklamowe z uznanymi markami takimi jak towarzystwo ubezpieczeniowe AIA Group Limited (AIA) i producent artykułów sportowych Nike;
- doskonale działającą fundację, wspierającą różne programy z zakresu edukacji, działań na rzecz pracy, zdrowia i integracji społecznej, której wkład na rzecz poprawy życia lokalnej społeczności w Anglii przekroczył już trzy miliony funtów.
W roku 2018 klub otworzył nowoczesny stadion w Północnym Tottenham. Stadion posiada:
- trybunę z miejscami stojącymi dla 17 500 kibiców;
- chowane boisko do gry, co umożliwia organizowanie innych imprez –np. rozgrywek futbolu amerykańskiego czy koncertów – bez szkód dla murawy;
- szeroką ofertę pakietów premium, ustanawiający nowe standardy tzw. Hospitality w branży rozrywki i sportu.
Źródło: www.mototarget.pl