Nowy salon Audi Centrum Warszawa Okęcie

Sieć stacji dealersko-serwisowych czterech pierścieni w Polsce wzbogaciła się o kolejną placówkę. W Warszawie, przy ul. Sekundowej, uruchomiono salon Audi Centrum Warszawa Okęcie. To drugi w stolicy salon Audi należący do firmy Porsche Inter Auto Polska. Zbudowano go według założeń jednolitej dla całej marki koncepcji architektonicznej – Audi Terminal. Zgodnie z nią, wszystkie budynki mają ujednolicony wygląd oraz wyposażenie, podkreślające nowoczesność i innowacyjność marki z Ingolstadt.

Całkowita powierzchnia piętrowego salonu Audi Centrum Warszawa Okęcie, to 2773,51 m2. Na parterze nowoczesnego showroomu, na powierzchni 875 m2, eksponowanych jest szesnaście samochodów marki Audi, natomiast na antresoli, której powierzchnia to 429 m2, ustawiono dziewięć pojazdów. Nowa placówka jest też oficjalnym partnerem Audi Sport, co oznacza że można tu kupować i serwisować wszystkie sportowe modele z czterema pierścieniami na masce, znajdujące się w ofercie spółki-córki Audi, firmy Audi Sport.

Oprócz salonu sprzedaży, znajduje się tu także jeden z najnowocześniejszych w Polsce serwisów Audi z dwunastoma podnośnikami. Serwis jest w pełni przygotowany do diagnoz i napraw elektrycznych modeli z gamy Audi e-tron. Wyposażono go w odpowiednie wyposażenie warsztatowe, a załoga została przeszkolona pod kątem obsługi i serwisu tego typu samochodów. Placówka posiada też własne Centrum Napraw Powypadkowych, z nowoczesnymi blacharnią i lakiernią.

Obok budynku znajdziemy ofertę samochodów używanych Audi Select:plus, z aż czterdziestoma miejscami ekspozycyjnymi oraz przestronny parking dla klientów, na którym zmieszczą się 42 pojazdy.

Audi Centrum Warszawa Okęcie, to kolejny w naszym kraju salon zbudowany w myśl wspólnych dla całej marki zasad – Audi Terminal. Charakterystyczną stylistykę, z jej fasadą wykonaną z aluminium i z przestrzenią ekspozycyjną stanowiącą metaforę toru wyścigowego, można podziwiać w wielu miejscach na całym świecie. Pierwszy obiekt tego typu oddano do użytku w Sydney w 2008 roku, natomiast największy salon Audi, zbudowany wg. tej koncepcji, otwarty został w roku 2012 w Dubaju. Jego powierzchnia to 8,7 tys. m2.

Źródło: www.mototarget.pl