W lutym Audi sprzedało na całym świecie niespełna 126 500 samochodów. Jest to wynik o 3,3 proc. lepszy od osiągniętego w analogicznym miesiącu 2015 r.
Szczególnie wysoki wzrost sprzedaży miał miejsce w Polsce. Rodzimi klienci zakupili 719 egzemplarzy, czyli o 24,4 proc. więcej. Łącznie od początku roku polskie salony marki dostarczyły 1 391 sztuk.
W całej Europie Audi sprzedało 65 150 pojazdów (+8,1 proc.). Wzrosty zanotowano m. in. w Niemczech (28 507 sztuk, +11,8 proc.), Wielkiej Brytanii (5 355, +7,3 proc.), Francji (5 262, +9,4 proc.), Włoszech (4 715, +12,1 proc.) czy Hiszpanii (4 619, +6,9 proc.). Do Chin trafiło 34 152 samochodów (+1,3 proc.), zaś w USA zakupiono 11 718 samochodów – o 2,3 proc. więcej niż przed rokiem.
„Cztery ringi” wzbogacą w tym roku swoją ofertę modelową. Latem w salonach zobaczymy SQ7 i Q7 w wersji hybrydowej plug-in z silnikiem wysokoprężnym, a w czwartym kwartale nowego miejskiego SUV-a Q2.