Wysoki poziom usług i obsługi klienta w autoryzowanych salonach Mitsubishi w Polsce potwierdziły świetne oceny Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego w II kwartale 2018 r. przez redakcję tygodnika Auto-Świata oraz firmę Kantar TNS.
Już po raz 15. redakcja tygodnika Auto-Świat sprawdzała, jak obsługiwani są klienci zamierzający kupić nowy samochód w autoryzowanych salonach marek. Surowej ocenie współpracujących przy badaniu audytorów firmy Kantar TNS, wyspecjalizowanej w działaniach typu „Tajemniczy klient”, podległy m.in. salony, obsługa klienta czy jazda próbna aż 342 autoryzowanych stacji 21 marek.
Mitsubishi poprawiło swój rezultat o 4 punkty procentowe w stosunku do ubiegłego roku, plasując się na 6. miejscu wśród 21 marek samochodów, co dało to łączny wynik na poziomie 9 proc. Wynik ten przewyższa średnią rynkową (84,5 proc.) aż o 6 punktów procentowych.
Audytorzy wysyłani przez organizatorów testu, wizytowali w II kwartale 2018 r. wylosowane salony (30 proc. punktów sprzedaży danej marki), gdzie oceniali obsługę klienta, organizację salonów, przygotowanie oferty i sposób przebiegu jazdy testowej.
Spośród 10 salonów Mitsubishi odwiedzonych przez „Tajemniczych klientów”, aż 6 zdobyło noty wyższe niż 90 proc., trzy osiągnęły poziom powyżej 83 proc. a jeden ponad 75 proc.
Salony Mitsubishi wyróżniły się zwłaszcza zapewnieniem najlepszej jazdy testowej, niemal idealną organizacją salonu i ponadprzeciętną obsługą klientów.
Aż 98% klientów uznało, że handlowcy w salonach Mitsubishi znakomicie rozumieją ich potrzeby, co ułatwia wybór i dopasowanie modelu i wersji samochodu do oczekiwań przyszłych użytkowników.
Jeden z kluczowych powodów wizyt klientów w salonach – jazda testowa – otrzymała niemal maksymalną notę 98,7 proc., co szczególnie wyróżnia markę Mitsubishi na tle konkurencji – rynkowa średnia wynosi tu 85,3 proc.
Wyjątkowo wysoko – na poziomie aż 98,3 proc. – oceniono organizację salonów, na którą składa się oznakowanie, dostępność miejsc parkingowych i poczekalni z miejscem dla dzieci i napojami.
Adam Męciński, dyrektor sprzedaży polskiego oddziału Mitsubishi Motors podsumowuje: „Tegoroczny wzrost oceny marki Mitsubishi o cztery punkty procentowe w stosunku do zeszłorocznej edycji Wielkiego Testu Salonów dowodzi, że wysiłki podejmowane w celu osiągnięcia jak najwyższego profesjonalizmu świadczonych usług oraz ambitne i konsekwentnie wdrażane rozwiązania przynoszą efekty. Cieszymy się, że szkolenia podnoszące jakość obsługi przekładają się w widoczny sposób na wzrost zadowolenia i lojalności klientów.”
Źródło: www.mototarget.pl