Modyfikacje
Według Bjørn Andre Hagena, Product Managera ABAX, zaletą samodzielnego opracowywania produktów i usług jest to, że można wprowadzać w nich zmiany, by dostosować je do potrzeb klientów.
– Dzięki takiemu indywidualnemu podejściu klienci czują, że naprawdę ich słuchamy. Otrzymujemy prośby o stworzenie konkretnych rozwiązań. Gdy większa liczba klientów sugeruje podobne modyfikacje, opracowujemy je, by po wdrożeniu mogła z nich skorzystać większa liczba klientów.
Klienci mogą zgłaszać swoje sugestie odnośnie modyfikacji poprzez Serwis klienta. Dodatkowo w strukturze naszej organizacji jest zespół, który kontaktuje się z naszymi obecnymi klientami. Zespół ten nazywa się Customer Success, na jego czele stoi Esther Alvarez-Andersen. Zadaniem Customer Success jest kontakt z naszymi obecnymi klientami, by upewnić się, że są oni zadowoleni ze współpracy z nami.
W jaki sposób zajmujecie się prośbami o modyfikacje, które do was wpływają?
– Rozmawiamy z naszymi klientami codziennie i dlatego dobrze wiemy, jakie mają potrzeby. Podczas opracowywania produktu bierzemy pod uwagę sugestie na temat modyfikacji.
Badania satysfakcji klienta
Aktywnie badamy poziom zadowolenia naszych klientów, by dowiedzieć się, które obszary moglibyśmy jeszcze ulepszyć. Ane Kristin Garbrandt zajmuje się przeprowadzaniem badań satysfakcji klienta oraz dba o to, byśmy w ABAX wiedzieli, w jakim stopniu klienci są zadowoleni z naszych produktów. Niedawno przeprowadziliśmy badanie dotyczące naszej aplikacji ABAX Administrator.
– Ważne jest, aby klienci lubili nasze produkty i korzystali z nich. Dlatego zawsze staramy się być na bieżąco z potrzebami naszych klientów – mówi Garbrandt.
Nasi klienci biorą aktywny udział w ulepszaniu naszych usług
Poza tradycyjnymi ankietami satysfakcji klientów, w których badamy stopień zadowolenia z naszych produktów, nasi klienci – za pośrednictwem panelu klienta ABAX – aktywnie przyczyniają się do rozwijania naszych usług.
Klienci komentują nasze pomysły i prototypy, a także uczestniczą w testach użytkownika i wywiadach. W ten sposób dowiadujemy się: jak nasze usługi naprawdę sprawdzają się u klienta, na jakie jego potrzeby odpowiadają, oraz co możemy poprawić, jeśli chodzi o funkcjonalność, łatwość użytkowania oraz design. Zapraszamy wszystkich klientów do udziału w naszym panelu klienta: jeśli chcesz wziąć w nim udział, prosimy o wiadomość email na adres panel@abax.no
– Naszym celem jest dostarczenie klientom wartości oraz tworzenie narzędzi, które są bardzo przydatne w prowadzeniu codziennej działalności. Nieustannie staramy się dowiedzieć więcej na temat oczekiwań i potrzeb naszych klientów oraz sposobów, w jakie wykorzystują nasze produkty i usługi – mówi Garbrandt.
Uwagi wewnętrzne
W oddziałach ABAX w Europie pracuje 300 osób – wartościowe uwagi są często zgłaszane przez naszych pracowników. Dlatego stworzyliśmy osobny kanał komunikacji, poprzez który możliwe jest zgłaszanie uwag i sugestii dotyczących opracowywanych aktualizacji.
– Nasi pracownicy sami są użytkownikami naszych usług, zatem naturalne jest, że mają swoje własne pomysły i propozycje zmian – mówi Product Manager, Bjørn Andre Hagen.