Sudhara to translacja słowa kaizen (z języka japońskiego, ciągłe doskonalenie), zapisanego w kanji (改善) na język hindi (सुधार), który brzmi: sudhāra i również oznacza ciągłe doskonalenie. Ponieważ ciągle doskonalimy swoje umiejętności i ciągle doskonalić je będziemy.
Dla nas liczy się tylko praktyka, dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie z trenerami, którzy na co dzień pracują w dziale jakości, produkcji, logistyki, infrastruktury i są bezpośrednimi dostawcami do OEM’s – wysoko wykwalifikowanymi specjalistami, z wieloletnim doświadczeniem w branży, pracującymi z energią, zaangażowaniem i ogromnym profesjonalizmem.
Oferujemy Państwu następujące obszary usług:
- Szkolenia (jakościowe, procesy produkcyjne, logistyczne, utrzymanie ruchu, kontrola jakości, środowisko, energia, BHP, laboratorium i doskonalenie)
- Doradztwo techniczne ( wdrożenia, audyty m.in. GAP analysis, u dostawców, procesów, itp.)
- Outsourcing dla przemysłu (HR, logistyka i zarządzanie kryzysowe)
- CSR of OEM’s (szkolenia i audyty)
- CQI 8, 9, 11, 12, 15, 17, 19, 23, 27 (szkolenia, audyty)
Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem szkoleń otwartych oraz ofertą naszej firmy na stronie: