Wykorzystując wiedzę ekspercką i doświadczenie we współpracy z firmami przemysłu motoryzacyjnego w Polsce i na świecie, DEKRA przygotowała pakiet specjalistycznych usług wspierających jakość i bezpieczeństwo produkcji w branży Automotive.
DEKRA oferuje nowe usługi, wspierające kompleksowo dostawców sektora Automotive w zapewnieniu wysokiej jakości produkcji i bezpieczeństwa dostaw oraz spełnienia wymagań prawnych. W zależności od potrzeb można skorzystać np. z udziału ekspertów DEKRA w procesach operacyjnych, wsparcia inżynierskiego, audytów i assessmentów oraz szkoleń i coachingu.
Dzięki siatce ponad 1000 ekspertów, 25-letniemu doświadczeniu w świadczeniu usług dla branży motoryzacyjnej w Polsce oraz wieloletniej współpracy z przedsiębiorstwami produkcyjnymi na całym świecie, DEKRA zapewnia obniżenie kosztów i wyższy poziom bezpieczeństwa.
Portfolio usług DEKRA Automotive Assurance Services obejmuje:
Zapewnienie jakości – pełne wsparcie procesów zarządzania produkcją począwszy od szkoleń i warsztatów, przez doradztwo w zarządzaniu jakością wyrobów i produkcji, logistyką w zakładzie oraz u dostawców, aż po działania prewencyjne, audyty i assesmenty
Bezpieczeństwo dostaw i dostawców – w skład usług monitorujących dostarczanie odpowiednich komponentów do klienta wchodzi m.in. zarządzanie projektami, kompleksowa selekcja, weryfikacja i ocena gotowości dostawców, planowanie, monitoring, zatwierdzanie części i produkcji, przeprowadzanie audytów specjalistycznych wg specyficznych wymagań klienta OEM i Tier 1, ale także reagowanie kryzysowe i działania prewencyjne, korekta i doskonalenie procesu oraz rezydentury.
DEKRA standardowo wspiera klienta także szkoleniami zespołów oraz kadry zarządzającej.
Coaching – przeprowadzanie warsztatów wewnątrz przedsiębiorstwa, kreowanie liderów, opieka mentora
Szkolenia i warsztaty z zakresu systemów zarządzania i narzędzi ich wspomagania, bezpieczeństwa chemicznego, audytów ESD, efektywności energetycznej oraz wymagań prawnych
Ocena spełnienia wymagań prawnych – bezpieczeństwo środowiskowe i chemiczne (np. REACH, SVHC)
Wśród najczęściej wymienianych korzyści ze współpracy z DEKRA klienci wskazują na:
- szybką reakcję na problem,
- dyspozycyjność,
- obniżenie kosztów poprzez prewencję oraz niższe koszty obsługi reklamacji,
- poprawę zaufania klientów i utrzymanie ratingów na pożądanym poziomie.
Szczegóły oferty DEKRA Automotive Assurance Services