Polska Izba Motoryzacji z wydawnictwem Mediaplanet realizuje kolejną cross mediową kampanię ,,Przemysł w Polsce” która ukaże się 19 grudnia w dzienniku Rzeczpospolita oraz na portalu www.poradnikbiznesu.info oraz www.przemyslwpolsce.com
Polskie branże przemysłowe są dobrze przygotowane do zmian zachodzących w światowej gospodarce. Ciągły rozwój wymaga stosowania nowych technologii, modernizacji i intensyfikacji istniejących procesów produkcyjnych. Każde przedsiębiorstwo działające w nowoczesnej gospodarce musi nieustannie się rozwijać. W tym celu stosuje nowe technologie, modernizuje i intensyfikuje istniejące procesy produkcyjne oraz dostosowuje się do potrzeb rynkowych i wiele z nich stosuje metody produkcji z uwzględnieniem aktualnego popytu. Celem kampanii jest nakierowanie przedsiębiorstw na znalezienie rozwiązań, które pozwolą przyszłościowo spojrzeć na nowe możliwości. „Przemysł w Polsce” skierowany jest do przedsiębiorstw działających w realiach nowoczesnej gospodarki. To idealne miejsce na komunikat o ofertach dla instytucji publicznych skierowanych m.in. do urzędów państwowych, jednostek samorządu terytorialnego, gospodarczego i innych jednostek sektora publicznego. Kampania „Przemysł w Polsce” to doskonała okazja do międzysektorowego spotkania i interesującej dyskusji na temat najnowszych rozwiązań w gronie profesjonalistów. Ze względu na temat i czas kampanii będzie to również idealne miejsce na złożenie życzeń świątecznych dla Państwa akcjonariuszy, inwestorów oraz klientów.
Ekspert PIM wypowie się w temacie: Zmiana kluczowej normy jakości w przemyśle motoryzacyjnym w roku 2017. IATF 16949 zastąpi obecny standard ISO/TS 16949
Mogą Państwo pokazać się w kampanii bezpośrednio pod naszym artykułem, udział jest możliwy w trzech formach:
1. Wypowiedzi Państwa eksperta obejmującą od 2600 do 6000 znaków (artykuł lub wywiad). W ramach współpracy redakcja zapewnia przygotowanie graficzne treści, skład materiału, zamieszczenie zdjęcia eksperta + pomoc dziennikarki.
2. Advertorial na temat Państwa usług.
3. Reklama graficzna.
Mediaplanet jest międzynarodowym domem wydawniczym zajmującym się tworzeniem crossmediowych kampanii tematycznych, publikowanych z najbardziej opiniotwórczymi dziennikami w Polsce: Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza. Działając na zasadzie content marketingu do kampanii zapraszane są najważniejsze osobistości ze świata polityki, biznesu, finansów czy kultury.
Udział Państwa firmy w publikacji działa pozytywnie na wizerunek firmy i podkreśla eksperckość w danym temacie, a usługi czy towary oferowane przez Państwa firmę są odpowiedzią na poruszone zagadnienia.
Wydawnictwo przygotowało dla członków izby specjalną ofertę – wystarczy wysłać zapytanie do 25 listopada.
W przypadku zainteresowania udziałem w kampanii, prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za kampanię.
Damian Duszczyk
Project Manager
Phone: +48 (22) 401 75 29
Mobile: +48 537 646 500
Email: damian.duszczyk@mediaplanet.com