Ubezpieczyciel nie płaci a rabat dla flot zjadł cały zysk?

Jeżeli:

  • masz trudności z uzyskaniem godziwej stawki, w rozliczeniach z ubezpieczycielami, za wykonane naprawy blacharsko-lakiernicze;
  • poszukujesz argumentów dla uzasadnienia stosowanej stawki lub jej podwyższenia;

To czy wiesz:

  • ile kosztuje Cię każda sprzedana roboczogodzina w warsztacie blacharsko-lakierniczym?
  • poniżej jakiej stawki nie powinieneś sprzedawać swoich usług aby do nich nie dopłacać?

Jeśli zatem:

odpowiedziałeś „TAK” na dwa pierwsze pytania

lub

odpowiedziałeś „NIE” na dwa kolejne pytania

To zleć wyliczenie kosztu roboczogodziny i określenie stawki za prace blacharsko-lakiernicze ekspertowi Polskiej Izby Motoryzacji. Po przeprowadzeniu audytu technicznego i ekonomicznego otrzymasz:

  • Certyfikat Polskiej Izby Motoryzacji wyliczenia kosztu roboczogodziny i określenia stawki za warsztatowe prace blacharsko-lakiernicze.
  • Opracowanie pisemne ( analizę ) wyników audytów z podaniem metodologii liczenia kosztu roboczogodziny oraz merytorycznym uzasadnieniem dla sugerowanej stawki.

Kontakt:  Ewa Rosik tel. (022) 845-01-40, +48 606-332-653; e-mail: szkolenia@pim.pl

WYBRANE  REKOMENDACJE:

„Certyfikat PIM rozwiązał większość problemów z uznawaniem naszej stawki przez niemal wszystkich ubezpieczycieli.”  –  J. Żukowski JKK Moto Sp z o.o. Katowice

„W końcu mam merytoryczny argument w negocjacjach z głównymi firmami na rynku ubezpieczeń.” – M. Michalik MOTO Sp. z o.o. Katowice

„Już wiem ile mogę dać rabatu negocjując umowy na naprawy powypadkowe z firmami flotowymi.”  – St. Kurzawski „KURZAWSKI S.A.” – Gorzów Wlkp.