Polska Izba Motoryzacji wraz z Otawa Group uruchomiła specjalną usługę dedykowaną dla sieci dealerskich i warsztatowych, która oferuje kompleksowe wsparcie Państwa firmy w procesie rekrutacji.
Dlaczego warto dołączyć do grona naszych klientów?
Prowadzimy rekrutację na stanowiska:
– menedżer sprzedaży,
– doradca handlowy,
– doradca serwisowy,
– recepcjonista serwisu,
– sprzedawca flotowy,
– lakiernik-blacharz,
– elektromechanik,
– mechanik.
Zapewniamy wybranym kandydatom odpowiednie przygotowanie do pracy w oparciu o infrastrukturę salonu/serwisu.
Delegujemy rekomendowanych do podjęcia pracy na danym stanowisku.
20 lat wspieramy w rozwoju firmy działające na rynku motoryzacyjnym na wszystkie kluczowe stanowiska: przeszkolenie z zakresu podstawowych umiejętności niezbędnych na danym stanowisku oraz na bieżąco aktualizujemy biblioteką kandydatów.
Dodatkowo dla branży motoryzacyjnej oferujemy wsparcie w zakresie:
Programu Dealer Clinic – kompleksowej diagnozy działań punktu dealerskiego w celu przygotowania „szytego na miarę” programu, w obszarze doradztwa, szkoleń, coachingu i mentoringu.
Szkoleń z obszaru obsługi klienta, sprzedaży, negocjacji handlowych, wywierania wpływu i zarządzania.
Badania „Tajemniczy Klient” – wizyty bezpośrednie, wywiady telefoniczne, zapytania e-mail. Badanie satysfakcji Klientów – salon, serwis, usługi finansowe, usługi ubezpieczeniowe.
Zapraszamy do kontaktu!
Osoba odpowiedzialna za projekt: Agnieszka Błoch Dyrektor ds. Rozwoju Polska Izba Motoryzacji
tel. (22) 845-01-40, kom. 600 829 807 fax. (22) 350 7 350 bloch@pim.org.pl; www.pim.pl