Jeden z najlepszych w Polsce ekspertów w zakresie ekonomii, rentowności stacji dealerskich i serwisowych, autor licznych publikacji prasowych oraz książek z zakresu zarządzania i marketingu stacji dealerskich, autor szkoleń dla dealerów z zakresu rentowności stacji serwisowych i blacharsko-lakierniczych.
Wykształcenie:
– Wydział Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej – mgr inż. elektronik
– Wojskowa Akademia Medyczna w Łodzi, studia doktoranckie
– Uniwersytet Łódzki – studia podyplomowe MBA
– Kurs pedagogiczny dla nauczycieli akademickich
– Kursy i szkolenia z zakresu marketingu, telemarketingu, komunikacji, technik sprzedaży
Przebieg kariery zawodowej:
– 1984-1995: pracownik naukowo-dydaktyczny Instytutu Chorób Wewnętrznych WAM w Łodzi
– 1995 do obecnie: działalność gospodarcza w zakresie zarządzania, doradztwa w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, organizacji i powadzenia szkoleń, w tym:
– 1995-1998: dyrektor ekonomiczny hurtowni farmaceutycznej
– 1999-2001: dyrektor logistyki i dyrektor sprzedaży w Polsce i v-ce Prezes na Słowacji niemieckiego koncernu Sud Zucker AG
– 2001-2008: dyrektor obsługi posprzedażnej firm dilerskich branży motoryzacyjnej
– 1999-2008: organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu technik i procesów sprzedaży, rentowności prowadzenia działalności usługowej, marketingu i telemarketingu
– 2008-2009 autor artykułów w specjalistycznej prasie motoryzacyjnej
– 2008-2009: współautor 2 książek z zakresu marketingu usług i obsługi klienta w firmach motoryzacyjnych
SZKOLENIE ORGANIZOWANE PRZY WSPÓŁPRACY EXPERTA: Rentowność Warsztatu Mechanicznego;
Rentowność Serwisu Blacharsko – Lakierniczego ; Likwidacja Szkód Komunikacyjnych