RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} (bingbot) [NC]
RewriteRule (.*) - [F,L]
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
{"id":44162,"date":"2019-03-11T09:57:27","date_gmt":"2019-03-11T08:57:27","guid":{"rendered":"http:\/\/pim.pl\/?p=44162"},"modified":"2019-03-11T09:57:29","modified_gmt":"2019-03-11T08:57:29","slug":"nowe-wersje-turneo-custom","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/pim.pl\/nowe-wersje-turneo-custom\/","title":{"rendered":"Nowe wersje Turneo Custom"},"content":{"rendered":"\n
<\/p>\n\n\n\n
Od po\u0142owy 2019 roku ulepszony Ford Tourneo Custom wchodzi na rynek z mocniejszymi i oszcz\u0119dniejszymi 2-litrowymi silnikami wysokopr\u0119\u017cnymi EcoBlue, z nowym, innowacyjnym hybrydowym uk\u0142adem nap\u0119dowym EcoBlue i z zaawansowanymi systemami wspomagania kierowcy, w\u0142\u0105cznie z aktywnym asystentem parkowania. Pojemny Ford Tourneo Custom zapewnia ni\u017csze koszty eksploatacji i wy\u017csz\u0105 jako\u015b\u0107 jazdy dzi\u0119ki wi\u0119kszej mocy i hybrydowemu uk\u0142adowi nap\u0119dowemu.<\/p>\n\n\n\n
Zaawansowany 2-litrowy silnik EcoBlue zoptymalizowany tak, by zapewni\u0107 nawet 6-procentowy* spadek zu\u017cycia paliwa pozwalaj\u0105cy na zmniejszenie koszt\u00f3w eksploatacji, b\u0119dzie oferowany jako nowy wariant z moc\u0105 185 KM i z momentem obrotowym 415 Nm, zapewniaj\u0105c lepsze osi\u0105gi i sprawniejsz\u0105 jazd\u0119 przy przewo\u017ceniu do dziewi\u0119ciu os\u00f3b wraz z ich baga\u017cem.<\/p>\n\n\n\n
Ulepszony Tourneo Custom b\u0119dzie tak\u017ce pierwszym pojazdem w swojej klasie oferuj\u0105cym 48-woltowy, \u0142agodny system nap\u0119du, s\u0142u\u017c\u0105cy dalszemu zmniejszeniu koszt\u00f3w paliwa dla w\u0142a\u015bcicieli i operator\u00f3w flotowych. Nowy wariant EcoBlue Hybrid zapewnia szacowany na 4% dodatkowy spadek zu\u017cycia paliwa, na co wskazuje analiza test\u00f3w w cyklu WLTP, z jeszcze wi\u0119kszymi redukcjami w je\u017adzie miejskiej z cz\u0119stym zatrzymywaniem si\u0119 i ruszaniem.<\/p>\n\n\n\n
W samochodzie zastosowano te\u017c wbudowany modem FordPass Connect, przekszta\u0142caj\u0105c Tourneo Custom w hotspot Wi-Fi dla maksymalnie 10 urz\u0105dze\u0144, a nowe zaawansowane systemy pomagaj\u0105 kierowcom parkowa\u0107, holowa\u0107, zapobiega\u0107 kolizjom, a nawet unika\u0107 kar za przekroczenie pr\u0119dko\u015bci z wi\u0119ksz\u0105 skuteczno\u015bci\u0105.<\/p>\n\n\n\n
\u201eNajnowsza generacja Tourneo Custom okaza\u0142a si\u0119 niekwestionowanym sukcesem, zdobywaj\u0105c klient\u00f3w u\u017cywaj\u0105cych samochodu do tak zr\u00f3\u017cnicowanych cel\u00f3w, jak us\u0142ugi przewozowe dla firm, \u015brodek transportu dla du\u017cych rodzin, czy weekendowe wyprawy poszukiwaczy przyg\u00f3d.\u201d \u2013 powiedzia\u0142 Hans Schep, dyrektor generalny dzia\u0142u samochod\u00f3w komercyjnych, Ford of Europe. \u201eMocniejszy i bardziej wydajny 2-litrowy silnik EcoBlue oraz nowe, ekologiczne opcje hybrydowe EcoBlue jeszcze bardziej obni\u017c\u0105 koszty eksploatacji, co czyni Tourneo Custom jeszcze bardziej atrakcyjnym.<\/p>\n\n\n\n
Po wprowadzeniu na rynek nowego modelu na pocz\u0105tku 2018 roku, dzi\u0119ki ca\u0142kowicie nowemu wn\u0119trzu i stylowemu nowemu designowi przedniej cz\u0119\u015bci samochodu, Ford sprzeda\u0142 w ci\u0105gu roku 17 100 egzemplarzy Tourneo Custom, co stanowi wzrost o 28 procent w por\u00f3wnaniu z poprzednim rokiem.<\/p>\n\n\n\n
Wi\u0119kszy wyb\u00f3r w zakresie mocy i kultury pracy<\/p>\n\n\n\n
Udoskonalenia zastosowane w nowoczesnym 2-litrowym wysokopr\u0119\u017cnym silniku EcoBlue obejmuj\u0105 zmodyfikowan\u0105 konstrukcj\u0119 turbospr\u0119\u017carki o niskiej bezw\u0142adno\u015bci, kt\u00f3ra pomaga zapewni\u0107 skuteczniejsze podwy\u017cszanie mocy w szerszym zakresie obrot\u00f3w. Zwi\u0119kszenie ci\u015bnienia wtrysku w uk\u0142adzie paliwowym do 2200 bar\u00f3w zapewnia bardziej efektywny przebieg spalania. W celu dalszego obni\u017cenia tarcia wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105cych wewn\u0119trznych element\u00f3w silnika, nowe stalowe t\u0142oki maj\u0105 p\u0142aszcze nieco kr\u00f3tsze ni\u017c stosowane dot\u0105d t\u0142oki ze stopu aluminium. Pompa oleju o zmiennej wydajno\u015bci umo\u017cliwia ograniczenie strat mocy dzi\u0119ki dostosowaniu wydajno\u015bci t\u0142oczonego oleju do rzeczywistego aktualnego zapotrzebowania.<\/p>\n\n\n\n
Silnik zapewnia spadek zu\u017cycia paliwa nawet do 6%*, szacuj\u0105c w oparciu o wyniki uzyskane wed\u0142ug \u015bwiatowej zharmonizowanej procedury test\u00f3w pojazd\u00f3w lekkich (WLTP), przy jednoczesnym spe\u0142nieniu najnowszych, rygorystycznych norm emisji spalin Euro 6. Opr\u00f3cz nowego wariantu 185 KM, dost\u0119pne s\u0105 r\u00f3wnie\u017c 2-litrowe silniki EcoBlue o mocach 130 KM i 105 KM.<\/p>\n\n\n\n
Nowy uk\u0142ad nap\u0119dowy EcoBlue Hybrid o napi\u0119ciu 48 V b\u0119dzie dost\u0119pny w wybranych wariantach samochodu z przek\u0142adni\u0105 manualn\u0105, a jego parametry zosta\u0142y zoptymalizowane pod k\u0105tem obni\u017cenia zu\u017cycia paliwa. W tym rozwi\u0105zaniu, standardowy alternator zosta\u0142 zast\u0105piony zintegrowanym rozrusznikiem\/generatorem (BISG), nap\u0119dzanym paskiem, kt\u00f3ry umo\u017cliwia magazynowanie energii odzyskiwanej podczas wytracania pr\u0119dko\u015bci, kt\u00f3r\u0105 nast\u0119pnie mo\u017cna wykorzystywa\u0107 do \u0142adowania zestawu ch\u0142odzonych powietrzem akumulator\u00f3w litowo-jonowych o napi\u0119ciu znamionowym 48 V. BISG dzia\u0142a r\u00f3wnie\u017c jako silnik elektryczny, wykorzystuj\u0105c zmagazynowan\u0105 w akumulatorach energi\u0119, by zapewni\u0107 wspomaganie momentu obrotowego silnika podczas normalnej jazdy i przyspieszenia, a tak\u017ce do nap\u0119dzania elektrycznego osprz\u0119tu pojazdu.<\/p>\n\n\n\n
Zaawansowana technika systemu Auto Start-Stop uk\u0142adu nap\u0119dowego EcoBlue Hybrid dzia\u0142a w wi\u0119kszej liczbie sytuacji, w tym podczas postoju pojazdu z za\u0142\u0105czonym biegiem oraz w czasie jazdy wybiegiem a\u017c do zatrzymania. Kierowca mo\u017ce dostosowa\u0107 pr\u0119dko\u015b\u0107 wybiegu, przy kt\u00f3rej dzia\u0142a funkcja Auto Start-Stop, wybieraj\u0105c 12 km\/h, 16 km\/h lub 20 km\/h.<\/p>\n\n\n\n
Wszystkie uk\u0142ady nap\u0119dowe Tourneo Custom korzystaj\u0105 r\u00f3wnie\u017c z wybieralnego trybu jazdy ECO, by jeszcze skuteczniej ograniczy\u0107 zu\u017cycie paliwa. Funkcja ta optymalizuje konfiguracj\u0119 i ustawienia pojazdu pod k\u0105tem minimalizacji zu\u017cycia paliwa.<\/p>\n\n\n\n
Techniki \u0142\u0105czno\u015bci i inteligentne rozwi\u0105zania<\/p>\n\n\n\n
Zastosowanie modem\u00f3w pok\u0142adowych FordPass Connect w standardzie dla 4-calowych i opcjonalnych 8-calowych ekran\u00f3w dotykowych umo\u017cliwia ka\u017cdemu pasa\u017cerowi korzystanie z \u0142\u0105czno\u015bci Wi-Fi, a dost\u0119p do wielu funkcji mo\u017cna uzyska\u0107 za po\u015brednictwem aplikacji mobilnej FordPass, dzi\u0119ki czemu korzystanie z pojazdu jest \u0142atwiejsze, przyjemniejsze i bardziej produktywne. Dost\u0119pny jest mi\u0119dzy innymi status pojazdu, lokalizacja pojazdu, zdalna blokada i odblokowywanie zamk\u00f3w oraz, w przypadku wariant\u00f3w z przek\u0142adni\u0105 automatyczn\u0105, zdalny rozruch silnika.<\/p>\n\n\n\n
U\u017cytkownikom flotowym lub biznesowym FordPass Connect umo\u017cliwi popraw\u0119 wykorzystania pojazd\u00f3w i optymalizacj\u0119 koszt\u00f3w eksploatacji dzi\u0119ki takim rozwi\u0105zaniom, jak nowe produkty Ford Telematics i Ford Data Services, kt\u00f3re zostan\u0105 wprowadzone w 2019 roku.<\/p>\n\n\n\n
Systemy wspomagania kierowcy oferowane s\u0105 po raz pierwszy nabywcom modelu Tourneo Custom, a obejmuj\u0105 one:<\/p>\n\n\n\n
Oferuj\u0105c o\u015bmio- lub dziewi\u0119cioosobowe konfiguracje foteli, Tourneo Custom pozostaje jedynym pojazdem w swoim segmencie, oferuj\u0105cym sze\u015b\u0107 pojedynczych foteli z mo\u017cliwo\u015bci\u0105 ustawienia dw\u00f3ch tylnych rz\u0119d\u00f3w w formacie konferencyjnym. Oferowany jest wyb\u00f3r wersji z kr\u00f3tkim lub d\u0142ugim rozstawem osi, a wi\u0119kszy rozstaw osi zapewnia dodatkow\u0105 przestrze\u0144 baga\u017cow\u0105 za trzecim rz\u0119dem siedze\u0144.<\/p>\n\n\n\n
Ekskluzywne opcje fabryczne obejmuj\u0105 luksusow\u0105 wersj\u0119 Titanium X, kt\u00f3ra oferuje w pe\u0142ni sk\u00f3rzan\u0105 tapicerk\u0119, sterowany g\u0142osowo system SYNC 3 z nawigacj\u0105 i 8-calowym ekranem dotykowym, kamer\u0119 cofania oraz reflektory biksenonowe w standardzie. Dla klient\u00f3w oczekuj\u0105cych szczeg\u00f3lnie dynamicznego wygl\u0105du, przewidziano wersj\u0119 Sport \u0142\u0105cz\u0105c\u0105 silnik o mocy 185 KM, pe\u0142ny pakiet stylizacyjny z dwoma pasami na masce silnika i unikalne 17-calowe obr\u0119cze ze stop\u00f3w lekkich, a tak\u017ce cz\u0119\u015bciowo sk\u00f3rzan\u0105 tapicerk\u0119.<\/p>\n\n\n\n *Oficjalne dane homologacyjne dotycz\u0105ce zu\u017cycia paliwa i emisji CO2 zostan\u0105 podane przed rozpocz\u0119ciem sprzeda\u017cy.<\/p>\n\n\n\n Szacowane dane dotycz\u0105ce zu\u017cycia paliwa i emisji CO2:<\/p>\n\n\n\n <\/p>\n\n\n\n Deklarowane zu\u017cycie paliwa \/ zu\u017cycie energii, emisja CO2 i zasi\u0119g nap\u0119du elektrycznego mierzone s\u0105 zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami technicznymi regulamin\u00f3w europejskich (WE) 715\/2007 i (WE) 692\/2008 w aktualnym brzmieniu. Informacje dotycz\u0105ce zu\u017cycia paliwa oraz emisji CO2 odnosz\u0105 si\u0119 do danej wersji modelu, a nie do konkretnego egzemplarza. Przyj\u0119ta procedura testowa pozwala na por\u00f3wnanie wynik\u00f3w uzyskanych przez r\u00f3\u017cne typy pojazd\u00f3w oraz r\u00f3\u017cnych producent\u00f3w. Nale\u017cy pami\u0119ta\u0107, i\u017c na rzeczywiste zu\u017cycie paliwa lub energii elektrycznej, poziom emisji CO2 oraz zasi\u0119g w bezemisyjnym trybie jazdy ma r\u00f3wnie\u017c wp\u0142yw styl prowadzenia pojazdu oraz szereg innych czynnik\u00f3w niezwi\u0105zanych z technik\u0105 motoryzacyjn\u0105. CO2 jest g\u0142\u00f3wn\u0105 przyczyn\u0105 powstawania efektu cieplarnianego, kt\u00f3rego konsekwencj\u0105 jest zjawisko globalnego ocieplenia klimatu.<\/p>\n\n\n\n Od 1 wrze\u015bnia 2017, roku niekt\u00f3re nowe pojazdy otrzymywa\u0142y homologacj\u0119 typu zgodnie ze zharmonizowan\u0105 \u015bwiatow\u0105 procedur\u0105 testow\u0105 dla lekkich pojazd\u00f3w (WLTP), zgodnie z ostatni\u0105 zmian\u0105 (UE) 2017\/1151 Jest to nowa, bardziej realistyczna procedura testowa przeznaczona do pomiaru zu\u017cycia paliwa i emisji CO2. Od 1 wrze\u015bnia 2018 roku, WLTP w pe\u0142ni zast\u0105pi\u0142 poprzedni cykl testowy NEDC. W okresie przej\u015bciowym odchodzenia od pomiar\u00f3w w cyklu NEDC, zu\u017cycie paliwa i emisja CO2 s\u0105 podawane zar\u00f3wno w cyklu NEDC, jak i WLTP. Nale\u017cy pami\u0119ta\u0107, \u017ce nieuchronnie wyst\u0105pi\u0105 r\u00f3\u017cnice wynik\u00f3w otrzymanych wed\u0142ug starej i nowej procedury testowej, zar\u00f3wno co do zu\u017cycia paliwa, jak emisji CO2 poniewa\u017c niekt\u00f3re elementy testu uleg\u0142y zmianie. Ten sam samoch\u00f3d mo\u017ce mie\u0107 inne zu\u017cycie paliwa i emisj\u0119 mierzone wed\u0142ug NEDC oraz WLPT.<\/p>\n\n\n\n \u0179r\u00f3d\u0142o: www.mototarget.pl<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Od po\u0142owy 2019 roku ulepszony Ford Tourneo Custom wchodzi na rynek z mocniejszymi i oszcz\u0119dniejszymi 2-litrowymi silnikami wysokopr\u0119\u017cnymi EcoBlue, z nowym, innowacyjnym hybrydowym uk\u0142adem nap\u0119dowym EcoBlue i z zaawansowanymi systemami wspomagania kierowcy, w\u0142\u0105cznie z aktywnym asystentem parkowania. Pojemny Ford Tourneo Custom zapewnia ni\u017csze koszty eksploatacji i wy\u017csz\u0105 jako\u015b\u0107 jazdy dzi\u0119ki wi\u0119kszej mocy i hybrydowemu uk\u0142adowi […]<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":44169,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[1],"tags":[],"class_list":["post-44162","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-bez-kategorii"],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/44162","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/6"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=44162"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/44162\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":44170,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/44162\/revisions\/44170"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/44169"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=44162"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=44162"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=44162"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}<\/figure>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
<\/p>\n\n\n\n