RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} (bingbot) [NC]
RewriteRule (.*) - [F,L]
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
{"id":39542,"date":"2018-08-13T15:15:21","date_gmt":"2018-08-13T13:15:21","guid":{"rendered":"http:\/\/pim.pl\/?p=39542"},"modified":"2018-08-13T15:15:33","modified_gmt":"2018-08-13T13:15:33","slug":"richard-meyer-przyszly-szef-citroena-przedstawia-kolejne-ruchy-francuskiej-marki","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/pim.pl\/richard-meyer-przyszly-szef-citroena-przedstawia-kolejne-ruchy-francuskiej-marki\/","title":{"rendered":"Richard Meyer – przysz\u0142y szef Citroena przedstawia kolejne ruchy francuskiej marki"},"content":{"rendered":"
Strategia producenta jest na dobrej drodze, z pi\u0119cioma nowymi pojazdami, w tym odnosz\u0105cymi sukcesy globalnymi startami C3 Aircross i C5 Aircross, pierwsze prawdziwe SUV firmy Citroen.<\/span> Richard Meyer, jako dyrektor ds. Planowania przysz\u0142ych produkt\u00f3w, by\u0142 integraln\u0105 cz\u0119\u015bci\u0105 wysi\u0142k\u00f3w Citroena zmierzaj\u0105cych do aktualizacji swojego portfela.<\/span> Rozmawia\u0142 z dziennikarzem o kolejnych krokach francuskiej marki.<\/span><\/p>\n Citroen koncentruje si\u0119 na ma\u0142ych i kompaktowych segmentach.<\/strong><\/span> Czy mo\u017cesz r\u00f3wnie\u017c odnosi\u0107 sukcesy w innym segmencie?<\/strong><\/span><\/p>\n Nasza strategia modelu podstawowego ma osiem mi\u0119dzynarodowych sylwetek [body style], co oznacza, \u017ce \u200b\u200bnie mo\u017cemy by\u0107 obecni wsz\u0119dzie, ale pracujemy nad gam\u0105 produkt\u00f3w, kt\u00f3ra obejmie g\u0142\u00f3wne pule zysk\u00f3w na \u015bwiecie.<\/span> Mamy klient\u00f3w w segmentach spoza B i C [ma\u0142ych i kompaktowych] i musimy sprosta\u0107 ich oczekiwaniom.<\/span> Nasz\u0105 ambicj\u0105 jest zwabienie klient\u00f3w spoza segment\u00f3w B i C, ale przy u\u017cyciu konkretnej odpowiedzi Citroena.<\/span><\/p>\n Ma\u0142y hatchback C3 to jeden z najbardziej udanych modeli, ale wci\u0105\u017c jest na starszej p\u0142ycie.<\/strong><\/span> Kiedy go zaktualizujesz ?<\/strong><\/span><\/p>\n Po pierwsze, klienci nie patrz\u0105 na p\u0142yt\u0119 pod\u0142ogow\u0105.<\/span> Projekt, wygoda i \u0142\u0105czno\u015b\u0107 to g\u0142\u00f3wne wymagania z punktu widzenia klienta.<\/span> C3 wyznacza wszystkie te pola.<\/span> Bior\u0105c to pod uwag\u0119, pracujemy nad nowymi rozwi\u0105zaniami energetycznymi.<\/span> W 2020 roku b\u0119dziemy mieli nasze pierwsze nowe pojazdy z now\u0105 generacj\u0105 elektrycznego uk\u0142adu nap\u0119dowego.<\/span><\/p>\n Znale\u017ali\u015bcie rozpoznawalny j\u0119zyk designu dla Citroena, ale jako przysz\u0142y planista produkt\u00f3w musicie my\u015ble\u0107 z wyprzedzeniem.<\/strong><\/span> Czy zacz\u0105\u0142e\u015b pracowa\u0107 nad nast\u0119pnym pokoleniem?<\/strong><\/span><\/p>\n Zdefiniowali\u015bmy markery produkt\u00f3w i styl\u00f3w, kt\u00f3re s\u0105 wa\u017cne dla zapewnienia sp\u00f3jno\u015bci mi\u0119dzy r\u00f3\u017cnymi produktami, a jednocze\u015bnie pracujemy nad sposobami ewolucji tych marker\u00f3w.<\/span> Wszystkie te elementy ulegn\u0105 zmianie w nadchodz\u0105cych latach, ale najwa\u017cniejsze jest utrzymanie DNA marki, na przyk\u0142ad zaawansowanego komfortu.<\/span><\/p>\n Patrz\u0105c w przysz\u0142o\u015b\u0107 10 lat, co b\u0119dzie innego w Citroenie?<\/strong><\/span><\/p>\n Trudno odpowiedzie\u0107, ale DNA marki b\u0119dzie obecne.<\/span> My\u015bl\u0119, \u017ce Citroen nadal b\u0119dzie kwestionowa\u0142 zasady w zakresie wzornictwa i b\u0119dzie punktem odniesienia pod wzgl\u0119dem komfortu.<\/span> Modele nie b\u0119d\u0105 takie same.<\/span> Je\u015bli chodzi o uk\u0142ady nap\u0119dowe, b\u0119dziemy mieli kombinacj\u0119 r\u00f3\u017cnych rozwi\u0105za\u0144, poniewa\u017c jeste\u015bmy mark\u0105 mi\u0119dzynarodow\u0105, ale szybko\u015b\u0107 przyj\u0119cia nowych pojazd\u00f3w energetycznych nie b\u0119dzie taka sama.<\/span><\/p>\n Jak Citroen przygotowuje si\u0119 do ruchu w kierunku samochod\u00f3w samojezdnych?<\/strong><\/span><\/p>\n Wiemy, \u017ce istniej\u0105 ogromne oczekiwania dotycz\u0105ce autonomicznych pojazd\u00f3w.<\/span> Dzisiaj jeste\u015bmy ju\u017c na bardzo dobrym poziomie – pierwszy krok w kierunku autonomii w nowym C5 Aircross, kt\u00f3ry ma system autostradowego wspomagania kierowcy (adaptacyjny tempomat z pozycjonowaniem pasa ruchu).<\/span> Posiadamy flot\u0119 autonomicznych samochod\u00f3w testowych.<\/span> Testowali\u015bmy je z klientami i dostosowujemy rozw\u00f3j do ich oczekiwa\u0144.<\/span><\/p>\n Dlaczego Citroen potrzebowa\u0142 remontu?<\/strong><\/span><\/p>\n Wywo\u0142a\u0142y to oddzielenie marki DS od Citroena w 2014 roku. Wcze\u015bniej DS by\u0142 lini\u0105 produktow\u0105 Citroena.<\/span> Musieli\u015bmy ponownie zdefiniowa\u0107 pozycjonowanie marki dla Citroena.<\/span> By\u0142a to \u015bwietna okazja, aby zrozumie\u0107, gdzie chcieli\u015bmy umie\u015bci\u0107 Citroena w przysz\u0142o\u015bci.<\/span><\/p>\n Masz cel sprzeda\u017cy 1,6 miliona pojazd\u00f3w do roku 2020. Czy sukces Citroena bazuje na wielko\u015bci sprzeda\u017cy, czy te\u017c s\u0105 jakie\u015b inne pomiary?<\/strong><\/span><\/p>\n Tom jest cz\u0119\u015bci\u0105 sukcesu, na kt\u00f3rym bazujemy, ale nie jest to jedyny sk\u0142adnik.<\/span> D\u0105\u017cymy do zadowolenia klient\u00f3w – chcemy by\u0107 jedn\u0105 z trzech najlepszych rekomendowanych marek na \u015bwiecie – i oczywi\u015bcie mamy cele dotycz\u0105ce rentowno\u015bci.<\/span><\/p>\n Jak poprawi\u0107 sw\u00f3j ranking?<\/strong><\/span><\/p>\n Musisz wr\u00f3ci\u0107 do naszego 360-stopniowego podej\u015bcia do naszych klient\u00f3w.<\/span> Musimy pracowa\u0107 nad produktami, us\u0142ugami i, bardziej og\u00f3lnie, na drodze do klienta.<\/span> Wiemy, \u017ce klienci oczekuj\u0105 lepszych do\u015bwiadcze\u0144 z mark\u0105.<\/span> Definiujemy plany dzia\u0142a\u0144 dla ka\u017cdego elementu produktu i us\u0142ugi.<\/span> Pracujemy nad wszystkimi tymi elementami w tym samym czasie i powinny one pom\u00f3c nam poprawi\u0107 nasz\u0105 pozycj\u0119 w zakresie rekomendowanych marek.<\/span><\/p>\n Citroen zawsze by\u0142 znany jako wcielenie francuskiego stylu i kultury.<\/strong><\/span> Ale teraz sprzedajesz C5 Aircross w 92 krajach.<\/strong><\/span> Jak to poczucie bycia francuskim samochodem przek\u0142ada si\u0119 na rynki mi\u0119dzynarodowe?<\/strong><\/span><\/p>\n Aby by\u0107 silnym na ca\u0142ym \u015bwiecie, musimy mie\u0107 siln\u0105 mark\u0119, sp\u00f3jno\u015b\u0107 w produkcie, w marketingu, w wiadomo\u015bciach od marki – i wszystkie te elementy musz\u0105 by\u0107 wsz\u0119dzie takie same.<\/span> Musimy r\u00f3wnie\u017c dok\u0142adnie zrozumie\u0107 oczekiwania klient\u00f3w w r\u00f3\u017cnych regionach.<\/span> Chocia\u017c mamy podstawow\u0105 strategi\u0119 rynkow\u0105, z o\u015bmioma sylwetkami, musimy znale\u017a\u0107 spos\u00f3b na stworzenie w\u0142a\u015bciwej r\u00f3wnowagi regionalnej.<\/span> Oczekiwania klient\u00f3w nie s\u0105 takie same.<\/span><\/p>\n Czy m\u00f3g\u0142by\u015b rozwin\u0105\u0107?<\/strong><\/span><\/p>\n Na przyk\u0142ad, kiedy nowy C3 Aircross zostanie wprowadzony na rynek w Chinach, zostanie nazwany C4 Aircross.<\/span> To dok\u0142adnie ten sam samoch\u00f3d, ale z nieco d\u0142u\u017cszym rozstawem osi, poniewa\u017c oczekiwania klient\u00f3w w Chinach nie s\u0105 dok\u0142adnie takie same.<\/span> Trzecim elementem jest to, \u017ce musimy by\u0107 odwa\u017cni na niekt\u00f3rych rynkach, kt\u00f3re wydaj\u0105 si\u0119 by\u0107 konwencjonalne.<\/span> Nasze nowe sylwetki zosta\u0142y dobrze przyj\u0119te przez klient\u00f3w w tych krajach.<\/span><\/p>\n Masz du\u017ce ambicje co do Ameryki Po\u0142udniowej.<\/strong><\/span> Jakie s\u0105 tam oczekiwania klient\u00f3w?<\/strong><\/span><\/p>\n Ameryka Po\u0142udniowa ma wiele wsp\u00f3lnego z rynkiem europejskim, ale s\u0105 pewne r\u00f3\u017cnice.<\/span> Na przyk\u0142ad klienci w Brazylii i Ameryce \u0141aci\u0144skiej s\u0105 bardzo wra\u017cliwi na ha\u0142as w samochodzie.<\/span> Jest to wra\u017cliwo\u015b\u0107 zwi\u0105zana z kultur\u0105 i warunkami drogowymi.<\/span> Dlatego musimy wzi\u0105\u0107 rzeczy takie jak ha\u0142as, wibracje i szorstko\u015b\u0107 pod uwag\u0119 w bardzo wczesnym procesie rozwoju.<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Strategia producenta jest na dobrej drodze, z pi\u0119cioma nowymi pojazdami, w tym odnosz\u0105cymi sukcesy globalnymi startami C3 Aircross i C5 Aircross, pierwsze prawdziwe SUV firmy Citroen. Richard Meyer, jako dyrektor ds. Planowania przysz\u0142ych produkt\u00f3w, by\u0142 integraln\u0105 cz\u0119\u015bci\u0105 wysi\u0142k\u00f3w Citroena zmierzaj\u0105cych do aktualizacji swojego portfela. Rozmawia\u0142 z dziennikarzem o kolejnych krokach francuskiej marki. Citroen koncentruje si\u0119 […]<\/p>\n","protected":false},"author":5,"featured_media":39546,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[146,141],"tags":[],"class_list":["post-39542","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-dealerzy","category-najwazniejsze"],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/39542","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/5"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=39542"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/39542\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":39548,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/39542\/revisions\/39548"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/39546"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=39542"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=39542"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=39542"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}