RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} (bingbot) [NC]
RewriteRule (.*) - [F,L]
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
{"id":37783,"date":"2018-03-26T08:57:38","date_gmt":"2018-03-26T06:57:38","guid":{"rendered":"http:\/\/pim.pl\/?p=37783"},"modified":"2018-03-26T08:57:38","modified_gmt":"2018-03-26T06:57:38","slug":"volkswagen-prezentuje-nowego-touarega","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/pim.pl\/volkswagen-prezentuje-nowego-touarega\/","title":{"rendered":"Volkswagen prezentuje nowego Touarega"},"content":{"rendered":"
Pierwsz\u0105 \u015bwiatow\u0105 premier\u0105 nowego samochodu w Chinach Volkswagen podkre\u015bla znaczenie swojego najwi\u0119kszego rynku zbytu: nowy Touareg to kamie\u0144 milowy w najwi\u0119kszej ofensywie technologicznej i w dziedzinie nowych modeli marki; model, kt\u00f3ry pokazuje co potrafi\u0105 in\u017cynierowie i styli\u015bci Volkswagena. Nowy, najwi\u0119kszy i najbardziej luksusowy model marki dzi\u0119ki ekspresyjnej stylistyce, innowacyjnym rozwi\u0105zaniom z zakresu obs\u0142ugi, komfortu, jako\u015bci materia\u0142\u00f3w, a tak\u017ce za spraw\u0105 nowych system\u00f3w w dziedzinie bezpiecze\u0144stwa zajmuje czo\u0142owe miejsce w segmencie SUV-\u00f3w klasy wy\u017cszej.<\/p>\n
Wyposa\u017cony w najnowocze\u015bniejsze urz\u0105dzenia \u0142\u0105czno\u015bci oraz w systemy asystuj\u0105ce, podnosz\u0105ce komfort, w nowoczesne o\u015bwietlenie i system multimedialny \u2013 Touareg wskazuje drog\u0119 ku przysz\u0142o\u015bci. Jednocze\u015bnie ten ekskluzywny SUV wprowadza do swojego segmentu now\u0105 dynamik\u0119. Najwi\u0119ksze rynki dla Touarega trzeciej generacji to Chiny, Europa i Rosja. Na ca\u0142ym \u015bwiecie sprzedano niemal milion egzemplarzy modeli pierwszej i drugiej generacji. Komfortowy i dynamiczny Touareg jako technicznie najnowocze\u015bniejszy wsp\u00f3\u0142czesny Volkswagen ma potencja\u0142, by znale\u017a\u0107 uznanie kierowc\u00f3w ceni\u0105cych now\u0105 technik\u0119 oraz wyrazisty design i w ten spos\u00f3b zdoby\u0107 nowe grupy klient\u00f3w.<\/p>\n
Premiera systemu Innovision Cockpit. W\u0142a\u015bnie w nowym Touaregu Volkswagen prezentuje po raz pierwszy ca\u0142kowicie cyfrowy Innovision Cockpit. Cyfrowe wska\u017aniki (Digital Cockpit z 12-calowym ekranem) i najbardziej rozbudowany system multimedialny Discover Premium (z 15-calowym ekranem) tworz\u0105 w nim jedno urz\u0105dzenie s\u0142u\u017c\u0105ce do obs\u0142ugi pok\u0142adowych funkcji, do przekazywania informacji, komunikowania oraz do rozrywki. Urz\u0105dzenie nie ma prawie \u017cadnych klasycznych przycisk\u00f3w czy w\u0142\u0105cznik\u00f3w. Nowy Touareg, samoch\u00f3d zapewniaj\u0105cy sta\u0142\u0105 \u0142\u0105czno\u015b\u0107 z otoczeniem, obs\u0142ugiwany przy pomocy intuicyjnie dzia\u0142aj\u0105cych urz\u0105dze\u0144 i pozwalaj\u0105cy na maksymaln\u0105 indywidualizacj\u0119 ju\u017c dzisiaj pokazuje, jak w przysz\u0142o\u015bci b\u0119d\u0105 wygl\u0105da\u0142y cyfrowe wn\u0119trza samochod\u00f3w.<\/p>\n
Najwa\u017cniejszy jest cz\u0142owiek. Poprzez Innovision Cockpit kierowca dostosowuje dzia\u0142anie system\u00f3w asystuj\u0105cych, tych s\u0142u\u017c\u0105cych dynamice jazdy oraz tych z dziedziny komfortu do swoich osobistych potrzeb – w ten spos\u00f3b \u201epersonalizuje\u201d Touarega. Otwiera si\u0119 przy tym \u015bwiat, w kt\u00f3rym kierowca i pasa\u017cerowie nie dostosowuj\u0105 si\u0119 do mo\u017cliwo\u015bci samochodu, ale to samoch\u00f3d dopasowuje si\u0119 do nich. Nowego Volkswagena konfiguruje si\u0119 jak smartfon dopasowuj\u0105c go do w\u0142asnych upodoba\u0144. Jest to mo\u017cliwe dzi\u0119ki zastosowaniu ogromnej liczby wsp\u00f3\u0142dzia\u0142aj\u0105cych ze sob\u0105 system\u00f3w i program\u00f3w sterowanych poprzez cyfrowe monitory oraz wielofunkcyjn\u0105 kierownic\u0119.<\/p>\n
Wsp\u00f3\u0142dzia\u0142anie nowych system\u00f3w asystuj\u0105cych, podnosz\u0105cych dynamik\u0119 jazdy oraz komfort. Touareg debiutuje wyposa\u017cony w najwi\u0119kszy zestaw system\u00f3w asystuj\u0105cych, s\u0142u\u017c\u0105cych dynamice jazdy oraz komfortowi jaki kiedykolwiek zamontowano w modelu Volkswagena. Znajduj\u0105 si\u0119 w\u015br\u00f3d nich np. system Night Vision zwi\u0119kszaj\u0105cy widoczno\u015b\u0107 w nocy (dzi\u0119ki kamerze termowizyjnej rozpoznaje w ciemno\u015bci ludzi i zwierz\u0119ta na drodze), asystent u\u0142atwiaj\u0105cy jazd\u0119 w korku oraz w miejscach rob\u00f3t drogowych (do 60 km\/h samoch\u00f3d porusza si\u0119 cz\u0119\u015bciowo automatycznie, utrzymuje pas ruchu, przyspiesza i hamuje), asystent wspomagaj\u0105cy przejazd przez skrzy\u017cowanie (reaguje na samochody nadje\u017cd\u017caj\u0105ce z boku przed Touaregiem), aktywny system sterowania ko\u0142ami (dzi\u0119ki niemu Touareg staje si\u0119 zwinny jak samoch\u00f3d kompaktowy), nowy system stabilizacji nadwozia ze stabilizatorami sterowanymi elektromechanicznie, LED-owe matrycowe reflektory IQ.Light (kamera interaktywnie prze\u0142\u0105cza \u015bwiat\u0142a z drogowych na mijania i odwrotnie), a tak\u017ce wy\u015bwietlane bezpo\u015brednio na szybie informacje wy\u015bwietlacza Head-up (Windshield Head-up Display).
\nSystemy te tworz\u0105 jedn\u0105 naturaln\u0105 ca\u0142o\u015b\u0107, po prostu s\u0105 pod r\u0119k\u0105. Wsp\u00f3\u0142dzia\u0142aj\u0105 ze sob\u0105 dzi\u0119ki nowemu centralnemu komputerowi i dyskretnie dzia\u0142aj\u0105 w tle, sprawiaj\u0105c, \u017ce podr\u00f3\u017c staje si\u0119 bezpieczna i wygodna, a sterowanie funkcjami intuicyjne jak nigdy wcze\u015bniej.<\/p>\n
Nowe wymiary i mniejsza masa w\u0142asna. Touareg trzeciej generacji w por\u00f3wnaniu z poprzednikiem sta\u0142 si\u0119 nieco szerszy i d\u0142u\u017cszy. Nowe rozmiary wp\u0142yn\u0119\u0142y pozytywnie zar\u00f3wno na proporcje nadwozia, jak i na wielko\u015b\u0107 wn\u0119trza. Wi\u0119ksza d\u0142ugo\u015b\u0107 pozwoli\u0142a na przyk\u0142ad na stworzenie znacznie wi\u0119kszego baga\u017cnika, kt\u00f3rego pojemno\u015b\u0107 wzros\u0142a z 697 do 810 litr\u00f3w. Przed wzrokiem os\u00f3b niepowo\u0142anych baga\u017c jest chroniony elektrycznie zwijan\u0105 i rozwijan\u0105 rolet\u0105 (opcja). Mimo wi\u0119kszych \u2013 d\u0142ugo\u015bci i szeroko\u015bci karoseria wykonana z aluminium (48 procent) i stali najwy\u017cszej jako\u015bci (52 procent) jest o 106 kg l\u017cejsza w por\u00f3wnaniu z karoseri\u0105 poprzedniego modelu.<\/p>\n
Debiut z silnikami V6. Volkswagen b\u0119dzie oferowa\u0142 w Europie nowego Touarega najpierw w wersjach wyposa\u017conych w diesle V6 o mocy 170 kW\/231 KM oraz 210 kW\/286 KM. Potem na r\u00f3\u017cne rynki do\u0142\u0105cz\u0105 benzynowy silnik V6 (250 kW\/340 KM) oraz turbodiesel V8 (310 kW\/421 KM). W przygotowaniu na rynek chi\u0144ski znajduje si\u0119 wersja z nowym zespo\u0142em hybrydowym (moc systemowa 270 kW\/367 KM), dok\u0142adny termin wprowadzenia w Europie nie jest jeszcze znany.<\/p>\n
Ofensywa Volkswagena w dziedzinie SUV-\u00f3w. Touareg roku 2018 to niezwykle wa\u017cny model w najwi\u0119kszej ofensywie produktowej i technologicznej w historii marki Volkswagen. W jej ramach znacznie zwi\u0119ksza si\u0119 liczba oferowanych modeli typu SUV: dzisiaj s\u0105 to nowy T-Roc, Tiguan, nowy Tiguan Allspace (Europa) i Tiguan L (Chiny), nowy Atlas (USA) i Teramont (Chiny), a tak\u017ce nowo skonstruowany Touareg jako najwy\u017cszej klasy SUV Volkswagena. Marka rozbuduje r\u00f3wnie\u017c ofert\u0119 ma\u0142ych aut tego typu prezentuj\u0105c model T-Cross. Powstanie pierwszego SUV-a Volkswagena wyposa\u017conego w wy\u0142\u0105cznie elektryczny zesp\u00f3\u0142 nap\u0119dowy te\u017c ju\u017c zosta\u0142o przes\u0105dzone: I.D. CROZZ pojawi si\u0119 na rynku w 2020 roku.<\/p>\n
\u0179r\u00f3d\u0142o: www.mototarget.pl<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Pierwsz\u0105 \u015bwiatow\u0105 premier\u0105 nowego samochodu w Chinach Volkswagen podkre\u015bla znaczenie swojego najwi\u0119kszego rynku zbytu: nowy Touareg to kamie\u0144 milowy w najwi\u0119kszej ofensywie technologicznej i w dziedzinie nowych modeli marki; model, kt\u00f3ry pokazuje co potrafi\u0105 in\u017cynierowie i styli\u015bci Volkswagena. Nowy, najwi\u0119kszy i najbardziej luksusowy model marki dzi\u0119ki ekspresyjnej stylistyce, innowacyjnym rozwi\u0105zaniom z zakresu obs\u0142ugi, komfortu, jako\u015bci […]<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":37784,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[3],"tags":[],"class_list":["post-37783","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-automotive"],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/37783","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/6"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=37783"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/37783\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":37785,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/37783\/revisions\/37785"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/37784"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=37783"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=37783"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=37783"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}