RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} (bingbot) [NC]
RewriteRule (.*) - [F,L]
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
{"id":35331,"date":"2017-09-12T09:00:35","date_gmt":"2017-09-12T07:00:35","guid":{"rendered":"http:\/\/pim.pl\/?p=35331"},"modified":"2017-09-12T09:00:35","modified_gmt":"2017-09-12T07:00:35","slug":"czysta-dynamika-jazdy-nowe-audi-r8-v10-rws","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/pim.pl\/czysta-dynamika-jazdy-nowe-audi-r8-v10-rws\/","title":{"rendered":"Czysta dynamika jazdy: nowe Audi R8 V10 RWS"},"content":{"rendered":"
Neckarsulm, 11 wrze\u015bnia 2017 r.\u00a0 Audi Sport GmbH poszerza seri\u0119 modelow\u0105 R8, wprowadzaj\u0105c now\u0105 wersj\u0119 z nap\u0119dem na tyln\u0105 o\u015b. Audi R8 V10 RWS pojawi si\u0119 na rynku w limitowanej edycji 999 egzemplarzy w wersjach Coup\u00e9 i Spyder. Samoch\u00f3d nap\u0119dzany jest na tylne ko\u0142a (Rear Wheel Series). R\u0119czna produkcja ekskluzywnego modelu ruszy w manufakturze R8 w B\u00f6llinger H\u00f6fe.<\/p>\n
\u201eAudi R8 V10 RWS stworzono dla puryst\u00f3w\u201d \u2013 m\u00f3wi Stephan Winkelmann, szef Audi Sport GmbH. \u201eTen limitowany, specjalny model, to ekskluzywna oferta przewidziana dla klient\u00f3w ceni\u0105cych ekstremaln\u0105 dynamik\u0119 jazdy. Dzi\u0119ki montowanemu centralnie silnikowi V10 i nap\u0119dowi na tyln\u0105 o\u015b, samoch\u00f3d udanie przenosi koncepcj\u0119 nap\u0119du stosowanego w wy\u015bcigowych Audi R8 LMS do samochodu przystosowanego do ruchu ulicznego.\u201d<\/p>\n
Elementy stylistyczne w matowej czerni, opcjonalnie karoseria pokryta foli\u0105<\/strong><\/p>\n Purystyczny charakter nowego Audi R8 podkre\u015blaj\u0105 lakierowane na matow\u0105 czer\u0144 elementy \u2013 kratownica os\u0142ony ch\u0142odnicy Singleframe oraz wloty powietrza z przodu Silnik 5.2 FSI \u2013 jedna z ostatnich w segmencie jednostek wolnoss\u0105cych<\/strong><\/p>\n Montowany centralnie silnik V10 modelu Audi R8 V10 RWS generuje moc 397 kW (540 KM). Maksymalny moment obrotowy 540 Nm dost\u0119pny jest przy 6500 obr.\/min. Silnik\u00a0 5.2 FSI rozp\u0119dza wersj\u0119 Coup\u00e9\u00a0 od 0 do 100 km\/h w 3,7 sekundy, Specjalnie zestrojone podwozie umo\u017cliwia kontrolowany drifting <\/strong><\/p>\n Masa w\u0142asna nowego Audi R8 V10 RWS w wersji Coup\u00e9 to 1590 kg, 50 kg mniej ni\u017c Audi R8 Coup\u00e9 V10 z nap\u0119dem quattro, kt\u00f3re w por\u00f3wnaniu z wariantem nap\u0119dzanym na tyln\u0105 o\u015b potrzebuje dodatkowych podzespo\u0142\u00f3w: wa\u0142u Kardana, sprz\u0119g\u0142a wielop\u0142ytkowego i mi\u0119dzyosiowego mechanizmu r\u00f3\u017cnicowego. Wariant R8 Spyder V10 RWS w por\u00f3wnaniu do R8 Spyder V10 jest o 40 kg l\u017cejszy, a jego masa w\u0142asna wynosi 1680 kg. Rozk\u0142ad obci\u0105\u017cenia mi\u0119dzy osiami w stosunku 40,6:59,4 (Coup\u00e9) i 40,4:59,6 (Spyder) oraz zestrojenie podwozia i uk\u0142adu kierowniczego, dostosowano specjalnie do nap\u0119du na tyln\u0105 o\u015b.<\/p>\n Ustawienie podwozia oraz systemy kontrolne pozwalaj\u0105 na kontrolowany drifting, <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Limitowana edycja pierwszego seryjnego modelu Audi z nap\u0119dem na tyln\u0105 o\u015b O 50 kg l\u017cejsze w por\u00f3wnaniu z Audi R8 Coup\u00e9 V10 Stephan Winkelmann, szef Audi Sport GmbH m\u00f3wi: \u201eR8 V10 RWS to bardzo udane przeniesienie koncepcji nap\u0119du wy\u015bcigowego modelu R8 LMS do samochodu przystosowanego do ruchu ulicznego.\u201d Neckarsulm, 11 wrze\u015bnia 2017 r.\u00a0 Audi Sport […]<\/p>\n","protected":false},"author":7,"featured_media":35332,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[3,130],"tags":[],"class_list":["post-35331","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-automotive","category-oem"],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/35331","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/7"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=35331"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/35331\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":35333,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/35331\/revisions\/35333"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/35332"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=35331"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=35331"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/pim.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=35331"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\ni z ty\u0142u. G\u00f3rna cz\u0119\u015b\u0107 bocznego wlotu powietrza tzw. sideblade (w Coup\u00e9) utrzymana jest w l\u015bni\u0105cej czerni, dolna w kolorze karoserii. Podobnie jak w przypadku Audi R8 LMS GT 4, tak\u017ce w Audi R8 V10 RWS Coup\u00e9 karoseri\u0119 mo\u017cna opcjonalnie pokry\u0107 czerwon\u0105 foli\u0105 przebiegaj\u0105c\u0105 przez mask\u0119 silnika, dach i ty\u0142 pojazdu. We wn\u0119trzu, kierowca i pasa\u017cer siedz\u0105 w fotelach sportowych. Obito je sk\u00f3r\u0105 i tkanin\u0105 Alcantara. Na \u017cyczenie dost\u0119pne s\u0105 fotele kube\u0142kowe. Tablic\u0119 rozdzielcz\u0105 zdobi emblemat
\n\u201e1 of 999\u201d, wskazuj\u0105cy na limitowan\u0105 liczb\u0119 egzemplarzy.<\/p>\n
\na wersj\u0119 Spyder w 3,8 sekundy. Pr\u0119dko\u015b\u0107 maksymalna to 320 km\/h
\n(Spyder: 318 km\/h). \u015arednie zu\u017cycie paliwa R8 V10 RWS wynosi 12,4 l na 100 km (283 g CO2<\/sub> na km) przy zamkni\u0119tym dachu i 12,6 l przy otwartym (286 g CO2<\/sub> na km)<\/p>\n
\nw sytuacji gdy kierowca w standardowym systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select wybierze tryb \u201edynamic\u201d, a elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESC ustawi na tryb \u201eSport\u201d. W obszarach granicznych, uk\u0142ad ESC ingeruje bezpiecznie
\ni rozs\u0105dnie. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy pozbawione jest ca\u0142kowicie wp\u0142ywu momentu obrotowego na jego dzia\u0142anie, a manewrowanie jest bardzo precyzyjne. Standardowo, Audi R8 V10 RWS zje\u017cd\u017ca z ta\u015bmy wyposa\u017cone
\nw lakierowane na czarno 19-calowe felgi odlewane z aluminium z pi\u0119cioma ramionami w kszta\u0142cie litery V. Opony maj\u0105 rozmiar 245\/35 z przodu i 295\/35
\nz ty\u0142u.<\/p>\n