RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} (bingbot) [NC]
RewriteRule (.*) - [F,L]
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
{"id":23151,"date":"2016-01-18T10:49:53","date_gmt":"2016-01-18T09:49:53","guid":{"rendered":"http:\/\/pim.pl\/?p=23151"},"modified":"2016-01-18T10:49:53","modified_gmt":"2016-01-18T09:49:53","slug":"mercedes-bolesnie-kopnal-volkswagena","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/pim.pl\/mercedes-bolesnie-kopnal-volkswagena\/","title":{"rendered":"Mercedes bole\u015bnie kopn\u0105\u0142 Volkswagena"},"content":{"rendered":"
Bran\u017ca motoryzacyjna prze\u017cywa obecnie nie najlepszy czas pod wzgl\u0119dem wizerunku. Jedn\u0105 z g\u0142\u00f3wnych przyczyn tego stanu jest naturalnie afera dieslowska, kt\u00f3ra bezpo\u015brednio dotyczy koncernu Volkswagen. W\u015br\u00f3d konkurencyjnych producent\u00f3w aut te\u017c podnios\u0142y si\u0119 zdecydowane g\u0142osy, krytykuj\u0105ce dzia\u0142ania\u00a0firmy<\/a>\u00a0z Wolfsburga.<\/strong><\/p>\n – Skandal dieslowy stawia cala bran\u017c\u0119 motoryzacyjn\u0105 w z\u0142ym \u015bwietle – uwa\u017ca prezes koncernu Daimler, Dieter Zetsche.<\/p>\n Zetsche, zazwyczaj pow\u015bci\u0105gliwy w krytykowaniu konkurencji, powiedzia\u0142 niemieckim mediom, \u017ce nie wyobra\u017ca sobie, by kto\u015b w jego firmie m\u00f3g\u0142 wpa\u015b\u0107 na pomys\u0142 z manipulowaniem wynikami emisji spalin. – Jestem pewien, \u017ce nawet je\u015bli kto\u015b wpad\u0142 by u nas na taki spos\u00f3b to szybko znalaz\u0142yby si\u0119 inne osoby, kt\u00f3re wyja\u015bni\u0142yby mu, \u017ce takich rzeczy si\u0119 nie robi – podkre\u015bli\u0142 prezes Daimlera.<\/p>\n Mocno skrytykowa\u0142 tak\u017ce kultur\u0119 biznesow\u0105 VW – dodaj\u0105c, \u017ce to co si\u0119 sta\u0142o u konkurencji k\u0142adzie si\u0119 cieniem na ca\u0142\u0105 bran\u017c\u0119 motoryzacyjn\u0105. Nie tylko w Niemczech.<\/p>\n Dieter Zetsche zapewni\u0142, \u017ce Daimler nie zrezygnuje z\u00a0silnik\u00f3w<\/a>\u00a0Diesla. – Nie mo\u017cemy i nie chcemy rezygnowa\u0107 z tej technologii – podkre\u015bli\u0142.<\/p>\n Co prawda do 2017 roku Daimler wprowadzi na rynek 10 nowych\u00a0modeli<\/a>\u00a0hybrydowych, to w zwi\u0105zku z du\u017cym zainteresowaniem klient\u00f3w tradycyjnymi modelami samochod\u00f3w nie zamierza z nich rezygnowa\u0107. Niskie ceny benzyny sprawi\u0142y, \u017ce klienci nadal chc\u0105 kupowa\u0107 samochody spalinowe. Prezes niemieckiego koncernu podkre\u015bli\u0142 jednak, \u017ce wci\u0105\u017c opracowywane s\u0105 nowe i skuteczniejsze metody zmniejszania emisji spalin, tak by dostosowa\u0107 si\u0119 do coraz bardziej restrykcyjnych norm ekologicznych.<\/p>\n