Unilink – największa multigencja ubezpieczeniowa w Polsce połączyła się z Voxen- jednym z liderów sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w kanale dealerów samochodowych oraz motocyklowych. Łączny przypis Grupy w 2016 roku znacznie przekroczy 300 mln złotych. To początek ekspansji Unilink poprzez akwizycje na rynku multiagencji.
Unilink S.A. działa od 2010 roku i choć jest najmłodszą ogólnopolską agencją ubezpieczeniową w kraju, udało jej się osiągnąć pozycję lidera tego rynku. Firma koncentruje się na ubezpieczeniach komunikacyjnych i majątkowych a od ponad roku skutecznie rozwija również sprzedaż polis życiowych i zdrowotnych.
Dzięki przejęciu firmy Voxen multiagencja Unilink ubezpieczy właścicieli samochodów i motocykli w sieciach dealerskich takich marek, jak: Suzuki, Kia, Nissan, Mitsubishi, Fiat.
Dotychczasowa działalność Voxen będzie przez Unilink dalej rozwijana w dotychczasowym kształcie przy wykorzystaniu licznych efektów synergii w ramach Grupy. Składają się na nie m.in.:
- największa na rynku struktura dyrektorów regionalnych,
- ogromne doświadczenie we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi,
- silne kompetencje Voxen w obszarze zarządzania procesowego i dostarczaniu najwyższej jakości obsługi dealerów, z którego firma jest znana na rynku.
Partnerzy Voxen – importerzy, dealerzy oraz sami klienci zyskają na tym połączeniu dzięki jeszcze lepszej niż do tej pory ofercie oraz obsłudze. Tym samym Voxen we współpracy z Unilink jeszcze silniej będzie rozwijać się na rynku dealerskim – mówi Igor Rusinowski, prezes zarządu Unilink.
Unilink współpracuje z blisko 40 towarzystwami ubezpieczeniowymi, m.in. z PZU, Link4, Hestią, Gothaer, Allianz, Generali, AXA. Dla większości jest wiodącym partnerem biznesowym.
W skład Grupy Unilink wchodzi także Unilink Cash – sieć sprzedaży produktów pożyczkowych i kredytowych oraz Unilink Życie – multiagencja specjalizująca się w ubezpieczeniach życiowych i produktach oszczędnościowych.