Światowa premiera w Brazylii: Volkswagen zaprezentuje w Sao Paolo studyjnego pick-upa

koncepcyjny pick-up po raz pierwszy zostanie pokazany podczas nadchodzącego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Sao Paulo
model studyjny bliski wersji produkcyjnej łączy miejskie elementy designu SUV-a oraz DNA praktycznego pick-upa
Poznań – Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Sao Paulo, który rozpocznie się 6 listopada, Volkswagen będzie świętował światową premierę niezwykłego samochodu studyjnego, łączącego cechy nowoczesnego i zaawansowanego cyfrowo SUV-a z wszechstronnością przemyślanego pick-upa. W ten sposób powstał nowy pojazd przeznaczony przede wszystkim o miejskiej jeździe. Jedną z najistotniejszych innowacji tego modelu jest modułowa przestrzeń ładunkowa, którą w zaledwie kilku prostych krokach można znacznie wydłużyć dzięki rozkładanym panelom z tyłu podwójnej kabiny.

Studyjny pick-up jest pozycjonowany poniżej Amaroka, jego konstrukcja opiera się na modułowej platformie podłogowej (MQB), podobnie jak odnoszącego sukcesy kompaktowego SUV-a – Tiguana. Światowa premiera modelu studyjnego z napędem na cztery koła rozpocznie odliczanie do premiery wersji seryjnej; model ten wejdzie na rynek brazylijski w niedalekiej przyszłości z tylko kilkoma drobnymi zmianami. Zainteresowanie autem tej wielkości jest tak duże, że pojazd o podobnej koncepcji mógłby okazać się odpowiedni także w innych regionach świata.

O marce Volkswagen: „Przyszłość bliżej Ciebie”
Marka Volkswagen Samochody Osobowe jest obecna na ponad 150 rynkach na całym świecie, produkując
samochody w ponad 50 fabrykach, w 14 krajach. W 2017 roku Volkswagen wyprodukował ponad sześć milionów samochodów, w tym najpopularniejsze modele jak Golf, Tiguan, Jetta czy Passat. Aktualnie Volkswagen zatrudnia 198.000 pracowników na całym świecie. Marka posiada także ponad 7.700 punktów dealerskich, w których pracuje 74.000 osób. Volkswagen konsekwentnie napędza rozwój motoryzacji. Pojazdy elektryczne, inteligentna mobilność oraz cyfrowa przemiana to główne punkty strategii marki na przyszłość.