SMART i SPOT wchodzi na salony!

Czyli jak zmienia się rynek napraw szkód komunikacyjnych. Jak naprawić szkodę gwarantując najwyższą jakość usługi a  jednocześnie optymalizując jej  koszt? Rynek stawia przed nami  nowe wyzwania, ATUM wychodzi im naprzeciw, prezentując  swój najnowszy projekt – SMART BUS. A wszystko to odbędzie się już podczas VII edycji Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych (13-14 listopada 2012 w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria przy ul. Królewskiej 11).

Wdrożenie projektu SMART BUS umożliwia otworzenie się na nowe obszary napraw i usług (tym samym klientów). SMART BUS to projekt, który ma na celu optymalizację kosztów w oparciu o jakość, transparentność, profesjonalizm i zachowanie  wysokich standardów obsługi klienta. Za nowym projektem stoi także zupełnie nowe podejście i koncepcja na naprawy SMART-SPOT, które jest w pewnym sensie nowatorskie a na pewno perspektywiczne! Jedno z założeń  projektu to nowy sposób myślenia. Już teraz na rynku rozpoczęło się wdrażanie nowego projektu firmy ATUM- chcesz być na bieżąco? Przyjdź i zobacz jak zmienia się rynek napraw szkód komunikacyjnych!
Czym jest SMART BUS? Jakie ma zastosowanie? O tym już za niespełna miesiąc podczas VII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych w Warszawie.

Więcej informacji: http://www.konferencjamotoryzacyjna.pl

*****

Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, organizowane przez Polską Izbę Motoryzacji to coroczne spotkanie przedstawicieli wszystkich podmiotów działających na rynku likwidacji szkód komunikacyjnych. Forum jest swoistą platformą wymiany doświadczeń a także możliwością skierowania pytań bezpośrednio do źródła. Podczas spotkania poruszenie są zagadnienia, nierzadko kontrowersyjne, które stanowią czasem zarzewie niejasności między serwisami a firmami ubezpieczeniowymi. Obecność czołowych ekspertów rynku, serwisów i dealerów samochodów, jak i przedstawicieli firm ubezpieczeniowych stanowi gwarancję najwyższego poziomu merytorycznego spotkania. Istotnymi wydarzeniami towarzyszącymi są rozstrzygnięcia plebiscytów w kategoriach:

  1. Nagroda „Złoty Zderzak” – dla najbardziej przyjaznego Towarzystwa Ubezpieczeniowego pod względem likwidacji szkód komunikacyjnych z punktu widzenia warsztatów naprawczych.
  2. Nagroda „Menedżera Rynku Dealerskiego i Serwisowego 2012”.
  3. „AUTO SALON 2011” – nagroda w konkursie na najlepszy architektonicznie budynek stacji dealerskiej.

Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 997