PSA wybiera technologię Punch Powertrain

Punch Powertrain został wybrany przez Groupe PSA na dostarczanie swojej najnowszej generacji opatentowanych systemów e-DCT do 2022 r.

Groupe PSA, zaangażowany w przesunięcie elektryfikacji

Groupe PSA aktywnie przyspiesza przejście na pojazdy zelektryfikowane (Mild-Hybrid (MHEV), Electric Vehicles (EV) i Hybrid Plug-in (PHEV)) w celu opracowania zelektryfikowanej oferty obejmującej 100% jej zasięgu do 2025 roku.

W tym kontekście decyzja Groupe PSA o wyborze Punch Powertrain jako dostawcy systemów zelektryfikowanych nowej generacji jest wysoce strategiczna.

Najlepsza w swojej klasie podwójna przekładnia sprzęgła

Głównym powodem współpracy PSA z Punch Powertrain Groupe jest wykorzystanie najnowocześniejszej i opatentowanej konstrukcji z podwójnym sprzęgłem, która pozwala na zmniejszenie liczby komponentów, a tym samym na lżejszy i bardziej kompaktowy układ napędowy. Ponadto zapewnia wyjątkową wydajność i bardzo korzystne zużycie paliwa przy konkurencyjnych kosztach. Następna generacja tej konstrukcji, z konfiguracją silnika 48 V, zostanie zainstalowana przez Groupe PSA w swoich pojazdach.

Technologia DCT ustanawia nowy punkt odniesienia dla wszystkich konkurencyjnych DCT w segmencie samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych, biorąc pod uwagę jego wyjątkowe cechy.

Punch Powertrain, silna koncentracja na kliencie i duże inwestycje

Punch Powertrain przeprowadził duże inwestycje w celu spełnienia wymagań projektu tej wielkości, w tym przejęcie eksperta w dziedzinie energoelektroniki Apojee.

Strategia rozwoju międzynarodowego Punch Powertrain

Umowa z Groupe PSA jest ważnym krokiem dla Punch Powertrain i jest zgodna ze strategiczną wizją stania się globalnym dostawcą dla branży motoryzacyjnej. Aby zapewnić zrównoważony i ciągły wzrost, firma skoncentrowała się na dwóch celach: rozszerzeniu portfolio produktów i stworzeniu bazy klientów na rynkach globalnych.

Z Groupe PSA jako pierwszym dużym europejskim klientem, Punch Powertrain spełnia swój drugi cel: zabezpieczenie swojej pozycji w Europie i zwiększenie jej globalnego zasięgu.