Do dziś kompakt ze znakiem srebrnej błyskawicy na masce zebrał już łącznie przeszło 500 000 zamówień. Jednym z zakładów produkujących Astrę jest fabryka w Gliwicach.
„Cieszymy się, że najnowsza generacja Astry zdołała przekonać do siebie już ponad pół miliona klientów. Duży popyt na innowacyjne rozwiązania i elementy wyposażenia oraz ultranowoczesne systemy wspomagające kierowcę świadczą o tym, że nasza filozofia wprowadzania wyznaczających trendy technologii w klasie kompaktowej oraz ich udostępnienia szerokiemu gronu odbiorców sprawdza się w praktyce – powiedział dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej w Oplu, Peter Küspert.
Z dotychczasowych statystyk wynika m.in. to, że około 60% kupujących Astrę zamawia wersję z przednią kamerą, a 55% decyduje się na system multimedialny Navi 900 IntelliLink.
Źródło: www.samar.pl