Nie jest tajemnicą, że przeszło połowa z fabrycznie nowych samochodów kupowana jest w Polsce przez firmy. Prywatni przedsiębiorcy stanowią więc dla dealerów łakomy kąsek…
Za przednimi fotelami Citigo zamontowano solidną, metalową przegrodę, dzięki której – z tyłu – uzyskano dużą, zabezpieczonąprzestrzeńładunkową. By spełnić warunki homologacji konieczne było usunięcie tylnej kanapy, pod podłogą przedziału bagażowego wygospodarowano miejsce na koło zapasowe. Ciężarowe Citigo oferowane jest wyłącznie w wersji z trzydrzwiowym nadwoziem. Klienci mogą się jednak zdecydować na dowolną odmianę silnikową (silnik 1,0 l MPI o mocy 60 KM lub 75 KM) i wersję wyposażenia.
Skoda Citigo z homologacją ciężarową jest o 1500 zł droższa niż podstawowa, osobowa, odmianaauta. Możliwość odliczenia pełnego podatku VAT sprawia jednak, że – z perspektywy przedsiębiorcy – samochód staje się bardzo kuszącą propozycją.
Interia.pl