Poznań/Gdańsk, 2 października 2015 r. Koncern z Ingolstadt systematycznie rozbudowuje sieć placówek dealerskich w Polsce. Kilkanaście dni temu uruchomiono nowy salon czterech pierścieni, tym razem w Gdańsku,
przy ul. Lubowidzkiej 44. To kolejny w naszym kraju salon Audi, zbudowany
w myśl jednolitej dla całej marki koncepcji architektonicznej – Audi Terminal. Koncepcja podkreśla tożsamość marki na całym świecie. Nowoczesność
i innowacyjność widać tu na każdym kroku; w architekturze, wyposażeniu
i w obsłudze.
Począwszy od roku 2012, koncern z Ingolstadt przykłada ogromną wagę do budowy kolejnych, lub przebudowy już istniejących salonów według koncepcji Audi Terminal. Zgodnie z nią, wszystkie budynki mają ujednolicony wygląd oraz wyposażenie.
Całkowita powierzchnia użytkowa nowego salonu Audi Centrum Gdańsk to ponad 3000 m2. W części wystawienniczej stanąć może nawet 19 samochodów. Oprócz salonu sprzedaży znajduje się tu także czternastostanowiskowy serwis oraz dział oferujący możliwość zakupu samochodu używanego w ramach programu Audi Select:plus. Kupujący taki używany pojazd może mieć pewność, że zaoferowane mu auto spełnia najwyższe kryteria jakości marki Audi. Część ekspozycyjna takich właśnie samochodów pomieści również 14 pojazdów.
Koncepcja Audi Terminal podkreśla wiele innowacyjnych aspektów marki Audi. Charakterystyczną stylistykę, z jej fasadą wykonaną z aluminium i z przestrzenią ekspozycyjną stanowiącą metaforę toru wyścigowego, można podziwiać w wielu miejscach na całym świecie. Pierwszy obiekt tego typu oddano do użytku w Sydney
w 2008 roku. Największy salon Audi, zbudowany wg. tej koncepcji, otwarty został
w roku 2012 w Dubaju. Jego powierzchnia to 8,7 tys. m2. Wystawić tam można jednocześnie nawet pięćdziesiąt siedem samochodów.